اخبار داغ

امام جمعه مه ولات:

تنفس مصنوعی شیخ‌نشینان عرب تأثیری در روند نابودی اسرائیل ندارد

تنفس مصنوعی شیخ‌نشینان عرب تأثیری در روند نابودی اسرائیل ندارد
اسلامی با بیان اینکه تنفس مصنوعی کشورهای خائن عربی تاثیری در زوال رژیم صهیونیستی ندارد، گفت: به فضل الهی و به زودی محور مقاومت در نبرد نهایی خود این غده سرطانی را نابود می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه شهرستان مه ولات در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، اظهار کرد: در چند روز گذشته در یک خیمه شب بازی مضحک، ننگ آور و سراسر ذلت بار وزرای خارجه امارات و بحرین به کاسه لیسی ترامپ رفته و سند آشکارسازی روابط خود را با رژیم اشغالگر قدس امضا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: به قدری این بازی مضحک بود که روزنامه صهیونیستی هاآرتض در گزارشی اعلام کرد که حتی وزیر خارجه بحرین تا قبل از امضای توافق نامه از مفاد آن خبر نداشته و ننگ این خیانت از جبین آل خلیفه پاک نخواهد شد.

,

اسلامی با بیان اینکه ال خلیفه خاندان یهودی تبار بحرین هستند، اظهار داشت: حکومت نامشروع بحرین با حمایت آمریکا و سرکوب شیعیان مظلوم این کشور دوام داشته و خدا لعنت کند پهلوی را که این پاره تن ایران را به وهابیت واگذار کرد.

,

امام جمعه مه ولات خاطر نشان کرد: آنچه در واقع اتفاق افتاده عادی سازی روابط نیست، بلکه آشکارسازی روابط شیخ نشینان خائن عربی است که در این زمان مصرفش فقط برای ترامپ و انتخابات پیش روی آمریکاست.

,

وی با بیان اینکه غده سرطانی اسرائیل رو به زوال و نابودی می رود، گفت: تسلیح نوار غزه تکمیل شده و اکنون نوبت به تسلیح کرانه باختری است، چرا که اسرائیلی ها در برابر دو گروه چریکی حزب الله و حماس در نوار غزه کم آوردند و قدم به قدم به نقطه افول و نابودی نزدیکتر می شوند.

,

اسلامی با بیان اینکه تنفس مصنوعی کشورهای خائن عربی تاثیری در زوال رژیم صهیونیستی ندارد، اظهارداشت: به فضل الهی و به زودی محور مقاومت در نبرد نهایی خود این غده سرطانی را نابود و همه آزادگان امت اسلامی در قدس شریف نماز فتح را اقامه خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه