اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه همدان مطرح کرد؛

اجرای برنامه های دفاع مقدس در همدان با شعار " ما قوی هستیم"

اجرای برنامه های دفاع مقدس در همدان با شعار " ما قوی هستیم"
سرهنگ علی بقایی گفت: برنامه های گوناگون در قالب برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به نام‌گذاری روزشمار هفته دفاع مقدس تشریح کرد: پیاده روی خواهران گردان های کوثر و تجدید پیمان با شهدا را داریم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: تولید ۴۰ کلیپ از رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از ۴۰ راوی دفاع مقدس، همچنین سرکشی از خانواده شهدا که حدود ۷۰ خانواده مدنظر است.

,

بقایی رژه موتوری و خودرویی را از برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: فضاسازی مساجد و پایگاه ها و بازدید از باغ موزه و شب خاطره خودرویی و اکران فیلم آبادان ۱۱۶۰و تقدیر از خانواده شهید فراهانی و برقعی از دیگر برنامه های سپاه ناحیه همدان در هفته دفاع مقدس است.

,

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: دیدار با امام جمعه همدان و نمایشگاه ها دستاوردهای دفاع مقدس و اجرای گروه سرودهای پاتوقی، همچنین نواختن زنگ مقاومت مدارس و تقدیر از مدافعان سلامت در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

,

بقایی گفت: امسال برنامه‌ها به دلیل شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا و با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا در مورد بهره‌برداری از گنجینه‌های دفاع مقدس و ایجاد روحیه جهادی برای تحول و پیشرفت در کشور، با بسیج همه امکانات و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری به کمک مردم و تلاش نیروهای بسیج با شعار «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه