اخبار داغ

باهنر: باید از منصوریان حمایت کنیم/ تصمیمات زنوزی همیشه به نفع تراکتور است

باهنر: باید از منصوریان حمایت کنیم/ تصمیمات زنوزی همیشه به نفع تراکتور است
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به لزوم حمایت از سرمربی جدید گفت: آقای زنوزی تصمیماتی می‌گیرد که به نفع تراکتور باشد و ما باید از انتخاب ایشان حمایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، یونس باهنر، درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم، اظهار داشت: قطعاً مالک و هیأت مدیره باشگاه و همچنین آقای سهرابی بیشتر از همه به فکر آذربایجان، مردم و هواداران فهیم تراکتور بزرگ هستند. تراکتور به یک باشگاه بین‌المللی تبدیل شده و مسئولان باشگاه نیز به این موضوع واقف هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: قطعاً مسئولان باشگاه در انتخاب سرمربی جدید همه جوانب را در نظر گرفته و روحیات مردم آذربایجان و تراکتوری‌های فهمیم را مدنظر قرار داده‌اند. ما مسائل را از دور می‌بینیم، اما آقای زنوزی و الیاسی در رأس کار هستند و تصمیماتی می‌گیرند که به نفع باشگاه بزرگ تراکتور باشد.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور به تمجید از عملکرد علیرضا منصوریان در تیم‌های سابق خود پرداخت و عنوان کرد: آقای منصوریان یکی از بهترین مربیان کشور به حساب می‌آید و پیش از این هم در تیم‌های سابق خود نتایج خوبی به دست آورده است. در توانایی‌های فنی آقای منصوریان شکی نیست و ایشان از لحاظ اخلاقی نیز مورد تایید است.
,
 
,
باهنر با اشاره به لزوم حمایت از منصوریان، خاطرنشان کرد: وظیفه ما و هواداران تراکتور، کمک به موفقیت تیم است. موفقیت تراکتور، وابسته به حمایت خوب مردم آذربایجان و هواداران فهیم و باغیرت تراکتور است و همگی باید کمک کنیم تا این تیم دور از حواشی به کار خود ادامه بدهد. اگر حمایت هواداران نباشد، فرگوسن هم نمی‌تواند در تراکتور نتیجه بگیرد. الان منصوریان به عنوان سرمربی تیم منصوب شده و همه باید از ایشان حمایت کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: از پیشکسوتان تراکتور عاجزانه خواهش می‌کنم که با حمایت‌های خود راه موفقیت تیم را هموار کنند، چراکه این پیشکسوتان، هویت و شناسنامه باشگاه بزرگ تراکتور هستند.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوارم تراکتور با آقای منصوریان بهترین نتایج را در لیگ برتر و آسیا کسب کند. قطعاً آقای منصوریان نیز از هیچ تلاشی برای موفقیت تراکتور دریغ نخواهد کرد. ما تراکتور را دوست داریم، چون آذربایجان را دوست داریم.
,
 
,
باهنر در پایان یادآور شد: باید از آقای الهامی هم تشکر کنم که در فصل گذشته زحمات زیادی برای تراکتور کشید و با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی هم دست یافت.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه