اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

مسئولان استانی در مقابله با کرونا دقت بیشتری به خرج دهند/ مراجعه بیماران از استان های مجاور به اصفهان

مسئولان استانی در مقابله با کرونا دقت بیشتری به خرج دهند/ مراجعه بیماران از استان های مجاور به اصفهان
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با توضیح اینکه نمی شود عنوان کرد که مسئولان استان در زمینه کرونا کوتاهی می کنند، بیان کرد: انتظار این است که به دلیل شرایط بحرانی استان مسئولان در این زمینه بیشتر دقت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا شیخی مبارکه در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص انتقادات به ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: مسئولان استان اصفهان تمام تلاش خود را در زمینه کرونا می کنند؛ بخشی از مشکلات به دلیل عقب ماندگی ها به دلیل تصمیم اولیه در کشور بود و بعضا برخی از مسائل جدی گرفته نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: اصفهان جز شاهراه های اصلی حمل و نقل، گردشگری و استان استراژیک است؛ بحث درمانی اصفهان هم مرکزی است که از استان های اطراف مراجعه می کنند.
,
 
,
وی اضافه کرد: همه این موارد دست به دست هم داده تا وضعیت اصفهان در این شرایط قرار بگیرد؛ هر چند ما در عید نوروز شاهد بودیم که سخت گیری ها بیشتر بود اما اصفهان به دلیل ویژگی هایی که داشت شرایط خطرناکی را پشت سر گذاشت.
,
 
,
شیخی مبارکه با توضیح اینکه نمی شود عنوان کرد که مسئولان استان در زمینه کرونا کوتاهی می کنند، بیان کرد: انتظار این است که به دلیل شرایط بحرانی استان مسئولان در این زمینه بیشتر دقت کنند و ما هم در مجلس شورای اسلامی سعی می کنیم تا جایی که بتوانیم کمک کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه