اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد؛

ارسال 40 اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت در زنجان

ارسال 40 اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت در زنجان
موسوی گفت: 40 اثر از سوی هنرمندان زنجانی به جشنواره استانی مقاومت ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: داوری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در مرحله استانی با حضور داوران منتخب استان در سالن جلسات سپاه ناحیه زنجان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی افزود: در این جلسه آثار رسیده در بخش‌های انیمیشن، مستند، نماهنگ، فیلمنامه و داستان کوتاه از ۲۱فیلم‌ساز مورد نقد و بررسی داوران قرار گرفت.
,
 
,
 این مسئول با بیان اینکه داروی آثار رسیده به این جشنواره برعهده یحیی رحمتی، حمیدرضا بازرگانی و مهران فیروز بخت بود، افزود: از سوی داوران در هر بخش سه نامزد و یک برگزیده حائز رتبه شدند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره از اوایل خردادماه در دو بخش مدافعان سلامت و فیلم‌سازان بسیجی منتشر شده بود، افزود: هشت  سال دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب با ۹ موضوع در اختیار فیلم‌سازان استان قرارگرفت.
,
 
,
موسوی خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از ۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم مقاومت واقع در دفتر سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان تحویل داده شد که پس از داوری آثار منتخب انتخاب و قرار است در مراسم اختتامیه معرفی شوند.
,
 
,
وی یادآور شد: اختتامیه این جشنواره با توجه به شرایط روز به صورت حضوری و یا مجازی در هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره استانی به جشنواره ملی که آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی می‌شوند، افزود: برگزیدگان استانی همزمان با هفته بسیج به رقابت می‌پردازند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: بخش بین‌المللی این جشنواره نیز به صورت ویژه برگزار و برگزیدگان جشنواره ملی در آن به رقابت می‌پردازند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه