اخبار داغ

با حضور مقام معظم رهبری؛

۱۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل می‌شوند

۱۱ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر تجلیل می‌شوند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: 11 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان بوشهر با حضور مقام معظم رهبری تجلیل می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، علیرضا غریبی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در مقابل شهدا و درخت تنومند انقلاب وظیفه حراست از این درخت را داریم که با ترویج فرهنگ شهدا و بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس می توان به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مدیر کل حفظ آثار و حفظ ارزش های دفاع مقدس، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، کمیته برگزاری چهلمین سال دفاع مقدس به ریاست استاندار و دبیری حفظ و آثار استان و در شهرستانها به ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه شهرستانی برنامه های هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

,

غریبی افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس طی ۴۳ هفته از سوم خرداد ماه سال جاری با برگزاری بازرسازی عملیات بیت المقدس آغاز شده است و تا اسفندماه سال جاری ادامه دارد که تا کنون بیش از ۲۰۰۰ برنامه به دبیرخانه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارسال شده است.

,

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی برنامه های خود را ارسال کرده اند، تصریح کرد: با همه دستگاه های اجرایی هماهنگ شده است که مقابل ادارات فضا سازی انجام خواهد شد و برنامه های متفاوتی در ادارت اجرا می شود.

,

مدیر کل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: روز ۳۱ شهریور ماه با آغاز اولین روز دفاع مقدس مراسم تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس سراسر کشور برگزار خواهد شد که استان بوشهر از ۱۱ هزار پیشکسوت تجلیل می کند، که این مراسم به صورت همزمان با سراسر کشور با حضور مقام معظم رهبری از طریق ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

,

غریبی با توجه به اینکه ۱۴۰۰ برنامه دفاع مقدس در سراسر استان اجرا می شود، اذعان کرد: غبارروبی گلزار شهداء، دیدار فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در بوشهر با نماینده مقام معظم رهبری در استان، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، تجلیل از سربازان، رونمایی از تولیدات رادیو و تلویزیون دفاع مقدس، رونایییی از مستند شهید بنوی، تجلیل از خانواده شهدای سلامت، برگزاری کنگره شهدا به صورت مجازی و رونمایی از ۱۵ جلد کتاب دفاع مقدس از شاخص ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.

,

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی در کشور، برنامه شو نشینی در هفته دفاع مقدس از محل نمایشگاه به صورت زنده پخش خواهد شد که در این مراسم ضمن پخش نمایشگاه، هر شب یکی از رزمندگان به خاطره گویی می پردازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه