اخبار داغ

دبیر کمیته محرومیت زدایی کنگره 4 هزار شهید استان یزد خبر داد

توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در کنگره شهدای یزد

توزیع 2 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در کنگره شهدای یزد
صادقی گفت: هزار بسته کمک معیشتی میان نیازمندان شهرستان بهاباد توزیع شده و هزار بسته دیگر نیز به دست نیازمندان شهرستان خاتم خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید صادقی دبیر کمیته محرومیت زدائی کنگره 4 هزار شهید استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: تا کنون در کمیته محرومیت زدایی 200سری جهزیه ، قریب به 60 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، 1200 بسته لوازم التحریر و 400 سری بسته های ویژه جشن تکلیف  تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مجید صادقی دبیر کمیته محرومیت زدائی کنگره 4 هزار شهید استان یزد در گفتگو با خبرنگار , یزدرسا، ,  , گفت: تا کنون در کمیته محرومیت زدایی 200سری جهزیه ، قریب به 60 هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه، 1200 بسته لوازم التحریر و 400 سری بسته های ویژه جشن تکلیف  تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.,

صادقی گفت: علاوه بر موارد گفته شده پروژه های عمرانی نظیر تعمیر خانه محرومان، لای روبی قنوات، ساخت استخرآب و لوله گذاری آب شرب روستا نیز در دست اقدام است.

,

وی افزود: بنیاد علوی نیز در همین راستا هزار بسته کمک معیشتی را به نیازمندان شهرستان بهاباد اعطا کرده و قرار است که هزار بسته معیشتی دیگر را نیز به دست نیازمندان در شهرستان خاتم برساند. همچنین با همکاری این بنیاد60 رشته قنات در شهرستان بهاباد لایروبی می شود.

,

دبیر کمیته محرومیت زدائی کنگره 4 هزار شهید استان یزد اعلام کرد: در این کمیته طی جلساتی که با دستگاه های متولی، بانک ها، نهاد ها، خیرین، ستاداجرایی بنیاد برکت و بنیاد علوی در بحث محرومیت زدایی داشتیم لیست عناوین کلیه کمک ها ارائه شد تا میزان کمک هر یک از این نهادها مشخص شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه