اخبار داغ

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه در نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری ۲۲۰ عنوان برنامه در نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس
سرهنگ علی مختاری گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری ها رزمندگان شجاع انقلاب اسلامی است که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ۲۲۰ برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی از رشادت ها و شجاعت های فرزندان غیور ایران اسلامی است که در مقابل استکبار ایستادند و اجازه ندادند ذره ای از خاک به دست دشمن بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: شعار محوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس “ما قوی هستیم” است و برنامه ها بر این اساس برنامه ریزی شده است.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: برنامه هایی در این هفته در اقشار مختلف بسیج برگزار می شود و با توجه به شرایط کرونایی برنامه ها با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود.

,

وی با بیان برخی از این برنامه ها اظهار داشت: در این هفته رژه خودرویی و صبحگاه مشترک برگزار می‌شود و زنگ مقاومت به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته می شود.

,

مختاری ادامه داد: دیدار با امام جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، تولید محتوا در فضای مجازی، قدردانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه ها است.

,

وی بیان دشت: در این هفته فعالیت های خوبی در بستر فضای مجازی اجرا خواهد شد و در سطح بخش ها، حوزه و پایگاه های بسیج برنامه اجرا می‌شود.

,

فرمانده سپاه شهرستان اظهار داشت: انتشار وصیت نامه های شهدا به عنوان ‌الگوهای نسل جوان و ترویج سبک زندگی این عزیزان در فضای مجازی در این هفته مورد تاکید است.

,

وی با اشاره به تعداد برنامه های این هفته گفت: امسال در سطح شهرستان با برگزاری جلسات هماهنگی و پشتیبانی تعداد ۲۲۰ عنوان برنامه تهیه و آماده شده است.

,

مختاری بیان داشت: دشمن در حال جنگ نرم بر ضد ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است و درصدد است تا نسل جوان را از فرهنگ ایثار و شهادت جدا کند و این وظیفه رسانه است تا این فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج دهند.

,

وی به دیگر برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: رزمایش کمک مومنانه در این هفته برگزار می شود و ۳۰۰ بسته لوازم التحریر و چندین بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که یکی از برنامه های شاخص این هفته است.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: ۶ واحد مسکن روستایی که در سیل آسیب دیده اند با کمک سپاه کار عمرانی آنها به اتمام رسیده است و در این هفته به مالکان تقدیم‌ می‌شود.

,

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما آشنا کردن جوانان با فرهنگ جبهه، دفاع مقدس و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی از برکات دفاع مقدس است و با عزت وارد گام دوم انقلاب شدیم و با قدرت مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را ادامه خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه