اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی البرز مطرح کرد؛

قلع و قمع و آزادسازی 20 هکتار اراضی خرد شده در فشندِ هشتگرد

قلع و قمع و آزادسازی 20 هکتار اراضی خرد شده در فشندِ هشتگرد
موسوی گفت: پس از هماهنگی های لازم با دادستانی و دستگاه قضا، عوامل شهرداری شهر جدید هشتکرد، تغییرات انجام شده در اراضی منطقه فشند را قلع و قمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز امروز شنبه با اشاره به آزادسازی 20 هکتار از اراضی کشاورزی خر شده در روستای فشند هشتگرد، در جمع خبرنگاران، گفت: بازگشت ماهیت اراضی از زمانی در دستور کار ما قرار گرفت که گزارش های مردمی مبنی بر خرد کردن و از بین بردن اراضی کشاورزی در منطقه ییلاقی فشند را دریافت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سرهنگ سید مجتبی موسوی افزود: پس از هماهنگی های لازم با دادستانی و دستگاه قضا، عوامل شهرداری شهر جدید هشتکرد، روز جمعه تغییرات انجام شده در منطقه فشند را قلع و قمع کردند و شبه شهرکی که در قالب 15 مورد تفکیک و چهار دیواری تعیین شده بود تخریب شد.
,
 
,
وی با هشدار به مشاوران املاک دارای مجوز، آنها را ملزم به شفاف سازی و ابلاغ مفاد قانون تغییر کاربری در اراضی در معاملات بین خردار و فروشنده کرد و اظهار داشت: در صورت اعلام هر گونه تخلف از این صنوف، با آنها برخورد قانونی می شود.
,
 
,
فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه مشاوران املاک از هر کونه معامله که موجب خرد کردن اراضی و تغییرات در ماهیت مزن شود خودداری کنند، تصریح کرد: مرجع تشخیص اراضی زراعی در البرز، جهادکشاورزی بوده و به مردم توصیه می شود قبل از خرید هر گونه زمین از جهاد کشاورزی استعلام لازم را به عمل آورند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه