اخبار داغ

فدراسیون تکلیفم را مشخص کند

بریمانلو: جودو تعلیق نشود، سهمیه المپیک می‌گیرم/ از لیگ آلمان و ترکیه پیشنهاد دارم ولی نمی‌گذارند بروم!

بریمانلو: جودو تعلیق نشود، سهمیه المپیک می‌گیرم/ از لیگ آلمان و ترکیه پیشنهاد دارم ولی نمی‌گذارند بروم!
جودوکار تیم ملی گفت: اتفاقات سعید ملایی باعث شده تا فدراسیون جودو روی ورزشکارانش حساس شود و اجازه ندهد در بوندس لیگا یا ترکیه مبارزه کنم.
[

محمدمهدی بریمانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: با اینکه در این مدت فدراسیون جودو تعلیق بود و کرونا هم شرایط ورزش کردن را سخت‌تر کرده،اما من همچنان در حال تمرین هستم و امیدوارم که مشکلات حل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بریمانلو در مورد شرایط تمرینی‌اش اضافه کرد: در شهرمان (بجنورد) و با هماهنگی هیات جودو، کلید سالن محل تمرین را گرفته‌ام و اکثرا دونفره همراه با برادر کوچک‌ترم که او هم عضو تیم جوانان جودوست تمرین می‌کنیم. با شرایط موجود واقعا یک روز تمرین کردن هم سخت است اما من 6 ماه است که هر روز به سالن می‌روم و طبق برنامه تمرینی پیش می‌روم.

,

جودوکار تیم ملی بزرگسالان ایران تاکید کرد: یک سال است که فدراسیون تعلیق است و عملا نه مسابقه داخلی داریم و نه اعزامی برای مسابقات بین‌المللی. با این حال ورزشکاران ایرانی تحریم نیستند و به عنوان مثال از دو - سه سال گذشته چندین پیشنهاد باشگاهی خارجی داشتم و دارم. هم بوندس لیگای آلمان و هم گلدن لیگ ترکیه به دنبال من هستند اما فدراسیون جودو به من مجوز حضور در این کشورها را نمی‌دهد!

,

برنده مدال برنز جهانی 2018 باکو در این مورد توضیح داد: به نظر می‌رسد بعد از اتفاقات سعید ملایی فدراسیون جودو روی ورزشکارانش حساس شده است. شاید می‌ترسند ما هم برویم و برنگردیم. اما من یک ورزشکار هستم و درآمد دیگری ندارم. باشگاهی در ترکیه به من برای یک ماه تمرین و مسابقه 2000 دلار می‌دهد. شغل من همین است و تا وقتی جوانم می‌توانم از جودو درآمد داشته باشم. امیدوارم فدراسیون به زودی تکلیف من را روشن کند.

,

بریمانلو در پاسخ اینکه اگر فدراسیون جودو برای همیشه تعلیق بشود چه خواهد کرد تاکید کرد: احتمالا باید در 26 سالگی برای همیشه از جودو خداحافظی کنم. دیگر مربی‌گری هم نمی‌توانم بکنم چون پدر مادرها بچه‌هایشان را به کلاس جودو نخواهند فرستاد و با تعلیق دائمی جودو درهای تمامی باشگاه‌های جودو تخته خواهد شد.

,

برنده مدال برنز بازیهای آسیایی 2018 اندونزی در پایان تصریح کرد: قبل از این اتفاقات رَنک 10 دنیا بودم و حالا با این شرایط به رده 40 دنیا سقوط کردم. اگر تعلیق جودو برداشته شود و به مسابقات انتخابی المپیک اعزام شوم، می‌توانم با کسب مدال سهمیه مستقیم جودو را برای المپیک 2020 بگیرم. اگر هم جودو تعلیق شود که دیگر در این رشته نمی‌مانم و احتمالا به سراغ رشته ورزشی کوراش می‌روم.

,

انتهای پیام/

,

خبرنگار: سعید آقایی

, خبرنگار: سعید آقایی,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه