اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار مازندران اعلام کرد؛

رونمایی از 32 کتاب چاپی و صوتی در هفته دفاع مقدس مازندران

رونمایی از 32 کتاب چاپی و صوتی در هفته دفاع مقدس مازندران
عبدالله ملکی از رونمایی 32 کتاب چاپی و صوتی در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی عصر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حماسه هشت سال دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران است و برای انتقال این فرهنگ در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید برنامه ریزی شود و  این شور و شوق و بسیج عمومی به نسل های آینده منتقل و تقویت شود.

وی بیان کرد: دفاع مقدس در امتداد عاشورای حسینی است و باید کوشش کنیم تا در این عرصه ثبات قدم داشته باشیم و از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی که در اختیار است استفاده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیروزی های جبهه مقاومت را تاسی به دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: دفاع مقدس نقطه اوج انقلاب اسلامی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز از این ذخیره استفاده می کند.

این مسئول با اعلام اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع قدس به عنوان نقطه اوج باید تحرک ویژه داشته باشید، گفت: اگه چه مشکل داریم اما عزتمندیم درس‌هایی که از عاشورا گرفته‌ایم بسیاری از مشکلات کشور پشت سر می‌گذرانیم.

ملکی با اشاره به اینکه دشمن به اهداف خود نخواهد رسید، اظهار کرد: باوجود مشکلات مردم ما بصیر هستند.

وی پرپایی نمایشگاه استانی دفاع مقدس در ساری و در شهرستان ها نمایشگاه خودرودیی، تجلیل از 100 هزار رزمنده مازندرانی، رونمایی از 12 کتاب و 20 کتاب صورتی در هفته دفاع مقدس، برگزاری جشن گلریزان در موزه دفاع مقدس، دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، افتتاح خانه محروم، افتتاح یادمان شهدا در شهرهای محمودآباد، نوشهر و عباس آباد، برگزاری 40 مراسم آبروی محله و یادواره شهدای مجازی، را بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از کمک خیّر ساروی به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خبر داد و اظهار کرد: این خیّر نیک‌اندیش مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید و نصب دوربین‌های این مرکز اهدا کرد.
 
این مسئول با اشاره به تشکیل ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و وزارت کشور اظهار داشت: ستاد استانی با تشکیل ۱۵ کمیته آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه ستاد شهرستانی نیز با ریاست فرمانداران و دبیری سپاه تشکیل شد، افزود: برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد در استان آغاز شد و انتظار ما این است مسئولین در سطح شهرستان‌ها با جدیت برنامه‌های گرامیداشت را برگزار کنند.

ملکی بر ضرورت راه‌اندازی نمایشگاه‌های مجازی در فضای مجازی در شرایط کرونایی تأکید کرد و با بیان اینکه در این راستا ۱۲۰ قطعه سند جنگ و دفاع مقدس در اختیار کمیته‌ها و ستاد شهرستانی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با نمایش این اسناد، فرهنگ دفاع مقدس را به مخاطبان و به ویژه نسل جدید و جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه