اخبار داغ

معاون علمی رئیس جمهور:

۶ شرکت و موسسه پژوهشگر بر روی تولید واکسن کرونا کار می کنند

۶ شرکت و موسسه پژوهشگر بر روی تولید واکسن کرونا کار می کنند
سورنا ستاری, معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: در حال حاضر ۶ شرکت و موسسه پژوهشگر بر روی تولید واکسن کرونا کار می کنند و نتایج آن توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سورنا ستاری امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از پایه های توسعه فناوری در هر استان پارک های علم و فناوری هستند، اظهار داشت: بخش عمده ای از زیست بوم ها را پارک های علم و فناوری می سازند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه در این سفر تصمیمات جدی درباره پارک علم و فناوری استان کرمانشاه اتخاذ خواهد شد، افزود: کمک برای توسعه پارک ها توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور، جهاد دانشگاهی و استانداری کرمانشاه بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه مراکز رشد در شهرهای استان در دستور کار قرار دارد.

ستاری با اشاره به اینکه امروز شاهد توسعه یک شرکت دانش بنیان در حوزه کاتالیست در استان بودیم، بیان داشت: کشور سالیانی وارد کننده این محصول بوده است و امروز خوشبختانه شاهد ورود به این موضوعات هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۴۰ نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، افزود: با توسعه زیست بوم ها بخش خصوصی به این حوزه ها ورود پیدا کرده است.

این مسئول ادامه داد: در حوزه کرونا از نظر داروها، تجهیزات پزشکی و تجهیزات محافظتی و ... وارد کننده نیستیم و همه مایحتاج در داخل کشور تولید می شود.

ستاری گفت: در حال حاضر ۶ شرکت و موسسه پژوهشگر بر روی تولید واکسن کرونا کار می کنند و نتایج آن توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه