اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

نرخ اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد 12 درصد است/ احتمال افزایش نرخ بیکاری با وجود کرونا

نرخ اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد 12 درصد است/ احتمال افزایش نرخ بیکاری با وجود کرونا
نیکمرام با بیان اینکه آخرین نرخ اشتغال استان 12 درصد است، گفت: در سال جاری شرایط کرونا تاثیر بسیار بدی بر اقتصاد گذاشت بطوریکه ممکن است در آینده با افزایش نرخ بیکاری مواجهه شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه نیکمرام در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص وضعیت نرخ اشتغال در استان گفت: در اقتصاد کشور بیماری کرونا تاثیر منفی بر اشتغال داشته است و در کهگیلویه و بویراحمد مانند سایر نقاط سبب ایجاد مشکلاتی برای اقتصاد شد به همین منظور دولت در بحث تسیهلات کرونا 225 میلیارد تومان به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پروانه نیکمرام با اشاره به اینکه در فاز اول دستور پرداخت 50 درصد تسهیلات کرونا داده شده، تاکید کرد: در جلسه امروز 13 میلیارد و 800 میلیون تومان پرداخت داشتیم.

,

وی افزود: در حال حاضر 58 میلیارد تومان آمادگی پرداخت تسهیلات را داریم.

,

نیکمرام با اشاره به اینکه تثبیت اشتغال از وظایف همه دستگاه های اجرایی است، بیان کرد: در شرایط حاضر مسئولان تاکید دارند هر چند به احتمال نتوان ایجاد اشتغالی کرد، اما حفظ اشتغال موجود را می توان داشت که تسهیلات فوق می تواند کمک کار بسیار خوبی برای حمایت از کارگران، کارفرمایان، و واحدهای تولیدی کوچک باشد.

,

وی با بیان اینکه آخرین نرخ اشتغال کهگیلویه و بویراحمد 95 /12 درصد است، افزود: در تابستان سال گذشته نرخ بیکاری به دلیل تسهیلات روستایی، و حتی بارش ها تک رقمی شد اما در سال جاری شرایط کرونا تاثیر بسیار بدی بر اقتصاد کشور داشته و ممکن است در آینده با افزایش نرخ بیکاری مواجهه شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه