اخبار داغ

رئیس شورای شهر اهرم مطرح کرد؛

گلایه مردمی از نبود خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوس شهری در تنگستان

گلایه مردمی از نبود خدمات حمل و نقل عمومی اتوبوس شهری در تنگستان
صبوری گفت: شهر اهرم مانند سایر شهرهای بزرگ از نعمت حمل و نقل عمومی به وسیله اتوبوس محروم است و مردم از نبود اتوبوس درون و برون شهری ناراضی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مرکز شهرستان تنگستان، یکی از شهرهای استان بوشهر است که سالهاست با مشکل حمل و نقل عمومی درون شهری مواجه است و تا کنون مجموعه های متولی هیچ گونه اقدامی در این خصوص نداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مردم شهر اهرم از نبود اتوبوس درون شهری عمومی گلایه مند هستند، که نیاز است شورای شهر، شهرداری و مجموعه فرمانداری نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

,

عباس صبوری رئیس شورای شهراهرم در گفت و گو با خبرنگار سپاس، با بیان اینکه مرکز شهرستان تنگستان بدون اتوبوس شهری است، اظهار کرد: شهر اهرم مانند سایر شهرهای بزرگ از نعمت حمل و نقل عمومی به وسیله اتوبوس محروم است و مردم از نبود اتوبوس درون و برون شهری ناراضی هستند.

,

, ,

رئیس شورای شهر اهرم گفت: مردم از نبود اتوبوس و حتی مینی بوس درون و برون شهری در شهر اهرم گلایه‌مند هستند، که خواسته‌ای به حق است.

,

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده با شهرداری و فرمانداری، نظر داشتند باید بخش خصوصی نسبت به راه‌اندزی این موضوع ورود کند، که همچنان این موضوع رفع نشده است.

,

صبوری بیان کرد: در خصوص تاکسی های درون شهری قانون خاصی رعایت نمی‌شود و تاکسی ها تنها مسیر های خاصی را می روند. تاکسی های شهری همه مسیرهای شهر را پوشش نمی دهند.

,

پایگاه خبری سپاس آمادگی دارد تا پاسخ فرماندار و شهردار را در خصوص این موضوع منتشر کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه