اخبار داغ

استاندار همدان مطرح کرد؛

شرایط مناسب استان همدان در شیوع کرونا نسبت به میانگین کشوری/اربعین امسال برنامه‌ای برای پذیرایی و اسکان زائرین نداریم

شرایط مناسب استان همدان در شیوع کرونا نسبت به میانگین کشوری/اربعین امسال برنامه‌ای برای پذیرایی و اسکان زائرین نداریم
سعید شاهرخی با بیان اینکه شرایط استان همدان در شیوع کرونا نسبت به میانگین کشوری بهتر است گفت: اما روند آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و همه باید رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: اعضای ستاد استانی کرونا از روز اول تاکنون زحمات و تلاش‌های زیادی را انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

استاندار همدان با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت استان و آمار دانشگاه علوم پزشکی، شرایط همدان نسبت به میانگین کشوری در وضعیت بهتری قرار دارد گفت: اما روند آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و همه باید رعایت کنند.

,

وی با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی، توسط مردم و دیگر اقشار جامعه، از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته است افزود:  مردم هم‌چنان از ماسک استفاده کنند، فاصله‌گذاری فیزیکی را رعایت و، نکات بهداشتی را انجام دهند.

,

شاهرخی با تاکید براینکه برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی با جدیت بیشتر در دستور کار کمیته‌‌های ستاد استانی قرار گیرد گفت: کادر بهداشت و درمان علی‌رغم مشکلات و مسائل بسیار، همچنان با فداکاری، محافظان سلامت مردم هستند.

,

۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم باید رعایت کنند

, ۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم باید رعایت کنند, ۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند مردم باید رعایت کنند,

وی با اعلام اینکه ۵ شهرستان در استان همدان در وضعیت قرمز قرار دارند و برای عبور از این شرایط باید پروتکل ها را دقیق اجرا کنیم افزود:  نظارت‌های بیشتری بر پایانه‌‌های حمل و نقل در سطح استان انجام شود.

,

استاندار همدان با تاکید بر اینکه  بازررسی‌ها از امکان عمومی با جدیت بیشتر انجام و با متخلفین برخورد جدی و قانونی شود گفت: فرمانداران نسبت به بررسی شرایط شهرستان ها و انجام مصوبات ستاد و کنترل شرایط اقدام کنند

,

وی با اشاره به اینکه  ضرورت مراقبت از سلامت دانش آموزان مدارس در اولویت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گیرد ادامه داد: اشکالات و نواقص برنامه "شاد" هرچه سریع‌تر در استان حل شود تا دانش‌آموزان از آن بهره‌مند شوند و آموزش و پرورش استان به تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری اکتفا نکند و کلاس‌های آنلاین را نیز برگزار و از ظرفیت اولیای دانش آموزان برای همراهی و همکاری بیشتر استفاده شود‌.

,

شاهرخی در پایان با بیان اینکه  تاکید ستاد ملی بر عدم برگزاری راهپیمایی اربعین است و در استان همدان نیز، هیچ‌گونه برنامه‌ای برای اربعین امسال انجام نخواهد گرفت افزود: در جهت رعایت پروتکل ها، امکان اسکان و پذیرایی در استان همدان برای زائرین وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه