اخبار داغ

در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده صورت گرفت؛

بسیج تمام امکانات برای اطفای کامل آتش‌سوزی کوه سفید در لنده/ درخواست دو فروند بالگرد آب پاش و ترابری برای مقابله با آتش‌سوزی

بسیج تمام امکانات برای اطفای کامل آتش‌سوزی کوه سفید در لنده/ درخواست دو فروند بالگرد آب پاش و ترابری برای مقابله با آتش‌سوزی
ساعتی پیش نشست اضطراری ستاد بحران شهرستان لنده برای مهار و کنترل آتش‌سوزی کوه سفید با حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری و به ریاست فرماندار در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران شهرستان لنده با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان و ادارات عضو این ستاد در محل فرمانداری شهرستان لنده برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای  این جلسه سید خدادوست موسوی با اشاره به حجم آتش سوزی در منطقه گفت: آتش سوزی‌ در مراتع کوه سفید شهرستان باعث خسارت جبران ناپذیری ونابودی بسیاری از گونه های جانوری وگیاهی شده است.

,

وی افزود: باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و جلوگیری از گسترش آتش سوزی اراضی ملی با بسیج همه امکانات و  همکاری ادارات و نهادهای عضو ستاد و دوستداران طبیعت فراهم شود.

,

فرماندار لنده تصریح کرد: همه ادارات و نهادهای شهرستان به خصوص اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان موظف به بسیج تمام امکانات خود برای اطفای آتش سوزی هستند.

,

موسوی گفت: باید برنامه ریزی لازم برای حضور نیروهای متخصص در اطفای حریق و یا نیروهای کاربلد و ورزیده جهت اطفای حریق به منطقه اعزام شوند که از تلاش های افرادی که در این دو روز حقیقتاً به نحو احسن پای کار بودند قدردانی می کنم.

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: تمام ادارات و نهادهای شهرستان تمام هماهنگی های لازم را با معاون فرماندار در جهت نظم حاکم بر اجرای عملیات اطفای حریق باید داشته باشند.

,

موسوی در ادامه گفت: از مدیرکل منابع طبیعی استان ودستگاههای انتظامی و قضایی تقاضا داریم که پس از بررسی‌های لازم با عامل و یا عوامل این حادثه برخورد قانونی لازم صورت گیرد .

,

فرماندار شهرستان لنده گفت: برابر هماهنگی های صورت گرفته با ستاد مدیریت بحران استان و کشور فردا صبح دو فروند بالگرد آب پاش و ترابری جهت اعازم و اطفای آتش سوزی در منطقه کوه سفید وارد شهرستان لنده خواهند شد.

,

در ادامه نیز ذبیح الله محمدی گزارشی از روند آتش سوزی کوه سفید همراه با نیازمندی های اولیه جهت اطفای کامل آتش سوزی را در منطقه تشریح کرد.

,

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده تصریح کرد: همه نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست، سپاه و بسیج ، مردم ، هیئت های کوهنوردی ،انجمن جوانان حضور داشتند و به مهار آتش سوزی کمک کردند.

,

در ادامه نیز حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان پس ازتشکر از فرماندار شهرستان برای مدیریت خوب بحران تاکنون ازهماهنگی برای اعزام پنج اکیپ اطفا حریق از شهرستانهای چرام وبهمئی خبرداد و مدیریت صحیح درمیدان را ازعوامل پیشروی اطفا عنوان کردند.

,

حکمتیان اصل: گفتند ۱۵دستگاه دمنده برای کمک به مهار آتش درحال ارسال به شهرستان لنده می‌باشد که فردا ۸صبح واردشهرستان می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه