اخبار داغ

آیت الله فلاحتی در شورای اداری شهرستان آستارا:

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل معاصر از رسالت های بزرگ مسئولان است/ وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست

انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل معاصر از رسالت های بزرگ مسئولان است/ وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه وضعیت کنونی بندر آستارا برازنده این استان نیست گفت: با واگذاری بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز به موفقیت می رسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرزی بندر آستارا با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولان این شهرستان اظهار کرد: نخستین هدف از سفرهای شهرستانی خداقوت گویی به همه کسانی است که در نظام اسلامی خدمت می کنند و این امر جای ستایش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی به قراردادن کلمه حیران در کنار اردبیل در یکی از کتاب های درسی اشاره کرد و افزود: شهرستان بندر مرزی آستارا یکی از شهرستان های ماندگار و جدا نشدنی استان گیلان است و انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش نسبت به این خطا از مردم گیلان عذرخواهی کند.

,

امام جمعه رشت با تاکید براینکه از مسئولان گذشته نباید بدگویی شود، بیان کرد: بدگویی از گذشتگان دردی را دوا نمی کند ضمن اینکه مسئولان با مشاهده لکه ها باید برای جبران آن تلاش کنند.

,

آیت الله فلاحتی به بازدید خود از مجتمع بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا اشاره کرد و گفت: وضعیت بندر آستارا برازنده گیلان نیست و توجه ویژه مسئولان را طلب می کند.
وی با بیان اینکه بندر آستارا مورد بی مهری قرار گرفته است، تصریح کرد: اگر بندر آستارا به بخش خصوصی توانمند و دلسوز واگذار شود به موفقیت می رسیم.

,
,

نماینده ولی فقیه در گیلان، هم آوایی و همگرایی مسئولان برای ارائه خدمت به مردم را لذت بخش ذکر کرد و یادآور شد: بندر آستارا از ظرفیت خوبی برخوردار است و فعالیت کامل این بندر موجب اشتغالزایی جوانان منطقه می شود.

,

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه سابقه طولانی دینداری مردم آستارا ارزشمند است، خاطرنشان کرد: گیلان به ویژه آستارا دروازه ورود اروپائیان به ایران بوده است.
وی براولویت قرار دادن نیازهای منطقه در برنامه ریزی ها تاکید کرد و افزود: معیشت و فرهنگ دو اولویت مهم جامعه محسوب می شود و مجلس برای این موضوع ها در حال برنامه ریزی است.

,
,

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه برنامه ریزی خلاقانه و مدبرانه‌ در راستای اشتغال جوانان بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: به هر امری که موجب اشتغال جوانان شود، فکر کنید.
آیت الله فلاحتی به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: یکی از رسالت های بزرگ مسئولان انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های معاصر و آینده است.

,
,

وی ادامه داد: دشمن با جنگ ادراکی، روایتی و ترکیبی به دنبال ایجاد ضعف در نسل معاصر است و نابودی تمام جایگاه های ارزشی را در برنامه دارد.

,

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال از بین بردن انسجام بین مردم و مسئولان است، اظهار کرد: فرمانداری محل حمایت و هدایت جامعه به طور عاقلانه و هوشمندانه است.

,

آیت الله فلاحتی در بدو ورود سفر یک روزه به آستارا مورد استقبال مسئولان این شهرستان قرار گرفت و از مجتمع و منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا بازدید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه