اخبار داغ

نوری در گفت‌وگو با دانا:

مدافعین الشرطه از مثلث هجومی استقلال می‌ترسند/ دستور نیامدن استرا از جای دیگری بود

مدافعین الشرطه از مثلث هجومی استقلال می‌ترسند/ دستور نیامدن استرا از جای دیگری بود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: برنامه از همان ابتدا برای عقد قرارداد با استراماچونی بود، اما از جایی دیگر نگذاشتند که وی برگردد و مسئله نهایی شود.
[

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط تیم استقلال در این روزها خوب باشد. لغو دو بازی مقابل الوحده امارات به بچه‌ها و کادرفنی کمک کرد تا زمان بیشتری برای هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتر داشته باشند. تقریباً 95 درصد اسکلت فصل پیش تیم حفظ شده و فقط علی کریمی با باشگاه تمدید نکرده که همین حفظ ساختار به هماهنگی بیشتر بازیکنان کمک می‌کند. البته بازیکنان خوبی را هم جذب کردیم که ان‌شاالله با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به تیم اضافه شده و عملکرد خوبی هم خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این بازی برای استقلال خیلی حساس است و ما محکوم به برد هستیم. تمرینات خوبی داشتیم اما برای صعود حتماً باید مقابل الشرطه پیروز شویم تا کار صعود به اما و اگر کشیده نشود. شرایط لیگ قهرمانان آسیا با رقابت‌های داخلی فرق می‌کند و تیم با اتحاد و هم‌بستگی می‌تواند برنده شود. طرف عراقی برای کسب نتیجه مساوی به زمین می‌آید که این موضوع می‌تواند به نفع استقلال باشد چون می‌توان فضا را در اختیاز گرفت و به لایه‌های دفاعی تیم الشرطه نفوذ کرد.

,

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط هجومی تیم استقلال بیان کرد: استقلال یکی از بهترین خطوط هجومی آسیا را در اختیار دارد و به عقیده من بازیکنان الشرطه از این خط حمله هراس دارند. وجود مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری برای تیم ما یک نعمت است که باید در این بازی‌ها هم خود را نشان بدهند. ما با تکیه به گل نخوردن و استفاده از فضاهای خالی در دفاع الشرطه می‌توانیم پیروز شویم و حکم صعودمان را امضا کنیم.

,

محمد نوری همچنین در خصوص اتفاقات اخیر پیرامون توافق با آندره‌آ استراماچونی برای هدایت مجدد نیمکت آبی‌های تهرانی تصریح کرد: به عقیده من تیم مدیریتی باشگاه استقلال برای برگرداندن سرمربی ایتالیایی تمام تلاشش را کرد و برنامه از همان ابتدا برای عقد قرارداد با وی بود، اما از جایی دیگر نگذاشتند که استرا برگردد و مسئله نهایی شود. الکس نوری هم سرمربی خوبی‌ست و می‌توان به حضور او در رختکن استقلال خوش‌بین بود.

,

وی نهایتاً درباره احتمال موفقیت مجید نامجومطلق در استقلال و حضور الکساندر نوری برای رقابت‌های لیگ بیستم گفت: مجید خان برای تیم زحمت زیادی کشیده و در شرایطی که کسی حاضر به نشستن روی نیمکت استقلال نبود، برای کمک به باشگاه این ریسک را قبول کرد. الکس نوری هم سرمربی رزومه‌دار و موفقی‌ست که در بوندس‌لیگا سابقه کار دارد و گزینه مناسبی برای استقلال است. گزینه‌های مربی‌گری داخلی برای حضور در استقلال اما هرکدام قراردادهای ثبت شده با تیم‌های دیگر دارند و بعید هم به‌نظر می‌رسد با صدور رضایت‌نامه آن‌ها موافقت شود. البته امیدوارم که نامجومطلق در دیدارهای لیگ قهرمانان موفق باشد اما به‌نظرم برای لیگ بیستم حضور الکس روی نیمکت استقلال اتفاق بهتری است که تقریباً 80 درصد کارش نهایی شده و ان‌شاالله 20 درصد مربوط به توافقات مالی هم حل می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه