اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری لرستان مطرح کرد:

الکترونیکی شدن بخشی از خدمات به مردم برای جلوگیری از حضور در تجمعات

الکترونیکی شدن بخشی از خدمات به مردم برای جلوگیری از حضور در تجمعات
ثمینی، معاون سیاسی استانداری لرستان گفت: الکترونیکی شدن بخشی از خدمات به مردم برای جلوگیری از حضور در تجمعات و کاهش شیوع کرونا انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، محمود ثمینی اظهار داشت: الکترونیکی شدن خدمات به مردم با هدف جلوگیری از حضور در تجمعات به واسطه انجام خدمات دولتی و تهیه مایحتاج از بازار می تواند در کاهش شیوع کرونا موئثر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به این که رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی هفته های اخیر کاهش داشته است افزود: براساس گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم کاهش ۲۰ درصدی داشته است که از مردم می خواهیم برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان، نسبت به رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات اهتمام داشته باشند.

,

معاون سیاسی استانداری لرستان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال شیوع آنفولانزا، لزوم رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم بیش از پیش ضرورت پیدا می کند و مجموعه دولت نیز در این رابطه تلاش‌های خود را برای تهیه و توزیع واکسن آنفولانزا انجام می دهد.

,

وی گفت: بنابر دستور ستاد ملی مدیریت کرونا به وزارت بهداشت، دستور عقد قرارداد با کشورهای تولید کننده واکسن کرونا صادر شده و در صورت تولید آن، شاهد ورود نمونه خارجی این واکسن به کشور خواهیم بود.

,

ثمینی بیان کرد: لزوم اقدام عملی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در آموزش مردم، اطلاع رسانی از وضعیت بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی ضرورت بیشتری دارد.

,

وی با اشاره به فصل مدارس عنوان کرد: به منظور رفع نگرانی والدین دانش آموزان،تیم های مراقبتی بر وضعیت پروتکل های بهداشتی مدارس نظارت خواهند داشت و در صورت گزارش هر گونه مشکل تا زمان رفع کامل آن، مدرسه مورد نظر تعطیل خواهد شد و فرآیند آموزش به روش مجازی ادامه پیدا می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه