اخبار داغ

رفت و آمدهای مشکوک حوالی پرسپولیس/ یکی یکی می‌روند!

رفت و آمدهای مشکوک حوالی پرسپولیس/ یکی یکی می‌روند!
با وجود این‌که داعیه مبارزه با فساد در فوتبال مدتی‌ست برپا شده، اما هنوز خبری از اقدام قضایی نیست تا احتمال مقطعی بودن این برخوردهای قضائی بیشتر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ماه‌های اخیر با توجه به افشا شدن تصاویر قراردادهای بین فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های لیگ برتر با سرمربیان و بازیکنان اسبق و فعلی خود، همچنین پس از قطعیت یافتن متضرر شدن بیت‌المال در اکثر رشته‌های ورزشی بالاخص فوتبال؛ ظاهراً نهادهای نظارتی به مسائل مالی فوتبال ورود کرده‌اند تا جلوی ضرر بیشتر را بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نهادهایی مانند قوه قضائیه، سازمان بازرسی کل کشور و حتی وزارت اطلاعات برای کشف حقایق و برخورد با متخلفین اقتصادی در فوتبال بسیج شده‌اند اما هنوز حکم قطعی و خبر مستندی از روند مبارزه با فساد در این ورزش پرطرفدار منتشر نشده تا برخی گمان کنند این بحران هم گذشته و به ادامه کارهای خود مشغول شده‌اند.

,

روزهایی که تب مبارزه با فساد مالی در فوتبال باشگاهی ایران بالا گرفته بود، معاون باشگاه پرسپولیس به‌علت تشکیک مقامات قضایی در صحت عملکرد وی دستگیر و بازداشت شد. حتی وی پس از آزادی به قید وثیقه از مقام خود در این باشگاه تعلیق و منفصل شد. این زهر چشم اما انگار کافی نبوده و مانند همه‌جا در این باشگاه هم هنوز مفسده‌های ریز و درشتی صورت می‌گیرد که فعلاً از درز کردن مستندات فرار کرده و در تله قانون گیر نیفتاده‌اند.

,

مدیر مالی سابق باشگاه پرسپولیس که در برنامه فوتبال برتر هم در رابطه با ماجرای کسر چند میلیونی از قرارداد گلر ملی‌پوش این تیم، مورد انتقاد شدید علیرضا بیرانوند قرار گرفته بود؛ پس از چند روز از سمت خود منفصل و به پست مدیریت مالی دانشگاه این باشگاه منتقل شد.

,

این که یکی از افراد قدیمی باشگاه پرسپولیس در زمان داعیه مبارزه با فساد بدین منوال از پست خود منفصل شود و هیچ ابهام‌زدایی نیز در رابطه با اخراج تلویحی وی توسط سرپرست باشگاه صورت نگیرد، موضوع عجیبی‌ست که جای طرح سوال دارد.

,

مهدی رسول‌پناه که در اندک زمان زمامداری باشگاه پرسپولیس عملکرد فوق مبهمی داشته و با تن دادن به محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی هم کاردستی‌اش را تکمیل کرده، در این اقدام هم صورت مسئله را پاک کرد تا وضعیت شفافیت باشگاه پرسپولیس از همینی که هست هم بدتر شود.

,

به‌نظر می‌رسد در بدنه مدیریتی این باشگاه اتفاقت عجیبی درحال رخ دادن است که مدیران تا این حد با قرار گرفتن در اتاق شیشه‌ای مخالفت می‌کنند. نفوذ سرمایه‌گذاران و عدم درایت کادر مدیریتی باعث شده تا این حجم از ابهام در ساختار مالی باشگاه تولید شود و کسی هم حاضر به پاسخ‌گویی نباشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه