اخبار داغ

کلانتری:

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد داشتند استفعا دهند

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قصد داشتند استفعا دهند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به دلیل انتشار فیش های حقوقی و کارانه شان تصمیم داشتند استعفا دهند که در این شرایط اگر اتفاق می افتاد یک فاجعه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه ستاد کرونا که قبل از ظهر امروز برگزار شد، گفت: تاکنون ۵۸۳۶ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد  بستری شده  است، که ۵۰۶۴ نفرشان ترخیص شده اشت و در حال حاضر  ۲۷۶ نفر بستری هستند ، تعداد بهبودی های استان 6 هزار و 11 نفر و تعداد فوتی ها۱۱۵ نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
وی بیان کرد: از تعداد ۲۳۳ نمونه که دیروز گرفته شد تعداد ۹۰ مورد مثبت بوده که بیشترین موارد مربوط به شهرستان بویراحمد  است، تعداد مبتلایان در شهرستان چرام  ۴ درصد افزایش یافته است که با این شرایط در آزنده قرمز خواهد شد.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: تا کنون 32 هزار نمونه  در استان کهگیلویه و بویراحمد  نمونه گیری شده است، تعداد مرگ میر در کشور ۲۸/۴است که در استان ۱۶/۱است تعداد فوتی ها در هفته اول ۴ نفر بود در هفته دوم ۱۱ نفر و درهفته سوم ۹ و در هفته چهارم ۱۸ نفر که در مجموع  ۳۲ نفر فوتی در شهریور بوده است.
,
 
,
پزدادن پناه با اشتره به انتشار برخی از فیش های حقوقی این دانشگاه گفت: اداره ارشاد نظارتی بر سایت ها ندارد و هر خبرنگاری هر موضوعی که باب  میلش بود  درج خواهد کرد، اخیرا یک خبرنگاری  کلیپی منتشر کرده است  که در این کلیپ گفته است علوم پزشکی شرمت باد،که این باعث دلسردی ما می شود.
,
 
,
پیرسبزی گفت: در صورتی که  در سایتی اخبار کذبی منتشر شود باید دادگاه بررسی کند، و خود اداره ارشاد نمی تواند نظارتی کاملی داشته باشد.
,
 
,
هادی زارع پور گفت؛ ۸۷ گروه ارزیاب را تشکیل داده ایم که در این دو  هفته هزار و 323 مدرسه را ارزیابی کرده است که این در کشور آمار قابل قبولی است ،با پیگیری که انجام شده است تاکنون ۱۰ هزار لیتر آب ژاول دریافت کرده ایم که در اختیار مدارس قرار گرفت و تاکنون گزارشی بر اینکه دانش آموزی در سطح  مدارس به کرونا مبتلا شده باشد وجود نداشته است.
,
 
,
شهردار یاسوج گفت: از فعالیت بازرسان تاکسیرانی رضایت کامل دارم،مردم باید رعایت کنند و صدا سیما نقش خوبی را اجرا می کند،  سایتهای حاشیه ساز در جهت فرهنگ سازی و استفاده از  ماسک را تبلیغ  کنند.
,
 
,
کلانتری افزود: شهرداری های ما ضعیف هستند و درآمدی ندارند که ما توانستیم در سفر معاون وزیر کشور بالغ بر ۴ میلیارد تومان برای کمک به شهرداریها اعتبار جذب کنیم که به صورت نقدی در اختیارشان قرار می گیرد تا بخشی از مطالبات خود را پرداخت کنند.
,
 
,
وی بیان کرد: آیا این انصاف است که یک سایت بزند سفر آبکی، حالا اگر حتی بخواهند من را تخریب کنند و فحش بدهند  قابل گذشت است ولی اگر بخواهند دل مردم را خالی کنند غیر قابل گذشت است، ما سایت های داریم اصولگرا و منتقد دولت اما منصفانه نقد می کنند و پیگیری مطالبات می کنند.
,
 
,
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما به شدت نیاز داریم به  استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز از  تجمعات ،کار خیلی سخت شده، است و دانشگاه علوم پزشکی  به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد. 
,
 
,
وی افزود؛پارچه  و ماسک با حداقل قیمت خریداری شود و علاوه بر دستگاهها باید عموم نیز فعال شود .
,
 
,
استاندار گفت: در مورد فیش های حقوقی و کارانه  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همکارانش تصمیم داشتند استعفا  دهند که در این شرایط یک فاجعه بود برای استان اگر این اتفاق می افتاد
,
 
,
وی گفت؛ رسانه ها باید انتقاد کنند ولی بعضی وقتها  جهت ضربه زدن به نظام حرکت می کنند و جهت خلاف نظر رهبری حرف می زنند،  دشمن می گوید که نظام برای شما هیچ کاری  انجام نداده است ، باید نقد  صادقانه و پاک باشد بارها شده است در استانداری علیه بعضی از رسانه ها شکایتی تنظیم شده  است ولی بنده از اینکار جلوگیری کرده ایم .
,
 
,
وی گفت: اگه تخلفی در دانشگاه علوم پزشکی و در رابطه با حقوقشان صورت گرفته است برخورد می شود ولی اگر هدف تخریب و نا امید کردن و آب در آسیاب دشمن ریختن باشد حتما  این موارد تحت پیگرد قضایی خواهد گرفت.
,
 
,
حسین کلانتری افزود؛زمانی ماسک ارزش دارد که همه از  ماسک استفاده کنیم نه اینکه یک نفر از ماسک استفاده کند و چند نفر بدون ماسک باشد.
,
 
,
وی گفت؛ ما وارد پائیز می شویم ترکیب کرونا و سرما خوردگی معلوم نیست که عواقبی داشته باشد باید تلاش کنیم  و سخت گیری ها را دو چندان کنیم.
,
 
,
 انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه