اخبار داغ

محسن سوریان جایگزین رنگرز شد

محرابی:کشتی گیر گناهی ندارد، از قراردادشان کم نمی کنیم/ جرات نمی‌کنیم اردو بگذاریم

محرابی:کشتی گیر گناهی ندارد، از قراردادشان کم نمی کنیم/ جرات نمی‌کنیم اردو بگذاریم
سرپرست باشگاه بازار بزرگ گفت: مشکلات لیگ به کشتی‌گیران مربوط نمی‌شود‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث محرابی که درمورد اینکه آیا تمرینات تیم بازار بزرگ برای شرکت در لیگ کشتی آغاز شده، اظهار داشت: باشگاه ها که تعطیل است. در فضای مجازی می بینیم که کشتی گیران لب ساحل می دوند و تمرین بدنسازی دارند اما این تمرین مناسب لیگ نیست. باشگاه باید باز باشد تا اردوی کوتاه مدت برگزار کنیم و از توان فنی کشتی گیران مطلع شویم. البته نه تنها تیم ما، بلکه برای سایر تیمها هم وضعیت همین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: اینکه از چه زمانی استارت تمرینات را خواهیم زد، مشخص نیست و فدراسیون هم چیزی در این باره به ما نگفته، البته فدراسیون اعلام کرده چند روز قبل از مسابقه این امکان برای تیم ها مهیاست که تمرین کنند. البته ما خودمان هم جرات نمی کنیم اردو بگذاریم چون نمی دانیم محلی که باید اردو تشکیل دهیم چقدر از نظر بهداشتی مناسب است. البته این پیش بینی را کردیم بچه ها قبل از ورود به مجموعه ایران مال، تست کرونا بیاورند تا در بحث سلامت اطمینان خاطر وجود داشته باشد. درمجموع کار دشواری هست، اینکه آسیب دیده ندهیم واقعا خیلی سخت است. 
,
محرابی تاکید کرد: من بارها گفتم که بحث سلامتی بچه ها خیلی اهمیت دارد. ما برای هفتمین سال متوالی است که در مسابقات شرکت می کنیم، 5 سال با بیمه رازی و دو سال با نام بازار بزرگ و همه هدف ما کمک اقتصادی به کشتی گیران بوده است.
,
سرپرست تیم های کشتی بازار بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا زمان برگزاری رقابت ها و کوتاه شدن مدت لیگ، در تعهدات مالی باشگاه تاثیری دارد؟، خاطرنشان کرد: ما نمی توانیم تعهدمان را غیرعملی کنیم. تیم ها اعلام آمادگی کردند و آنقدر تعدادشان زیاد شد که حتی گفتیم باید حقوق را بالا ببریم. حالا هم این موضوع گناه کشتی گیر نیست و ما هیچ وقت این کار را نمی کنیم.
,
وی در مورد اینکه با توجه به صدور حکم مدیرکلی ورزش استان مازندران برای حسن رنگرز، وی همچنان سرمربی تیم فرنگی بازار بزرگ خواهد بود یا نه، گفت: این پست را به حسن رنگرز تبریک می گویم، لیاقت پست های بالاتر را هم دارد، اما به خاطر سنگینی کارش، خودش اعلام کرد که قادر به همکاری نیست و محسن سوریان سرمربی تیم در لیگ فرنگی خواهد بود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه