اخبار داغ

دو تیم برای حضور در لیگ معرفی کردیم

پیمبری: تیم های نظامی به لیگ کشتی پدیده معرفی می کنند/ شرایط پادگان‌ها خوب است

پیمبری: تیم های نظامی به لیگ کشتی پدیده معرفی می کنند/ شرایط پادگان‌ها خوب است
رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی نیروهای مسلح گفت: تیم‌های نظامی به لیگ کشتی پدیده معرفی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیدکمال پیمبری درخصوص برگزاری لیگ برتر کشتی اظهار داشت: از همه مسئولان فدراسیون کشتی به خاطر تلاش شان بابت برگزاری لیگ کشتی و همچنین همه مسئولان و سرپرستان تیم های حاضر که در این شرایط ویژه و خاص کشور در مواجهه با ویروس کرونا، برای برگزاری لیگ همکاری کردند، تشکر می کنم. با برنامه ریزی صورت گرفته، شاهد برگزاری لیگ خواهیم بود و این مدیریت بسیار خوبی که در این خصوص صورت گرفته را نشان می دهد. درحالیکه در کمتر کشوری شاهد برگزاری مسابقه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره حضور تیم های نظامی در لیگ امسال تصریح کرد: نیروهای مسلح توجه خاصی به کشتی به عنوان ورزش اول کشور دارد. در این خصوص دو تیم را برای حضور در لیگ معرفی کردیم. تیم نیروی انتظامی که با نام پاس ناجای ساری در رشته کشتی آزاد و یک تیم هم از ارتش جمهوری اسلامی به نام رعد پدافند در رشته فرنگی حضور خواهند داشت. حضور تیم های نیروهای مسلح تابع قوانین و دستورالعمل خاص خودش هست. با همین دستوالعمل پاس ناجای ساری در مسابقات شرکت خواهد داشت. ورزشکاران جوانی هم بودند که تصمیم گرفته شد با ادغام با تیم ساری، با نام پاس ناجای ساری در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
,
پیمبری در برنامه دایره طلایی افزود: جوانان بسیار خوبی که دوره سربازی خودشان را سپری می کنند در این تیم ها حضور دارند. نیروهای مسلح پدیده های خوبی را به جامعه کشتی معرفی خواهند کرد. شرایط پادگان های ما شرایط بسیار خوبی هست، با رعایت پروتکل های بهداشتی این دو تیم توانسته اند خودشان را آماده کنند تا شاهد حضور بسیار خوب و با انگیزه بالا در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی از سوی تیم های نظامی باشیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه