اخبار داغ

در پی درخواست ستاد مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت:

ورود بالگرد سپاه برای کمک رسانی واطفای آتش سوزی کوه سفید لنده+تصاویرو فیلم

ورود بالگرد سپاه برای کمک رسانی واطفای آتش سوزی کوه سفید لنده+تصاویرو فیلم
سرپرست مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سومین روز از آتش سوزی کوه سفید لنده با استقرار بالگردهوانیروز سپاه پاسداران در شهرستان لنده هلی برن نیروهای منابع طبیعی و امدادی به محل آتش سوزی از ظهر امروز شروع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس ، امروز و در سومین روز از آتش سوزی در مناطق جنگلی و مرتعی کوه سفید لنده و در پی بحرانی تر شدن وضعیت آتش  سوزی در پی تقاضای مدیریت بحران شهرستان لنده و استان با هماهنگی صورت گرفته با وزرات دفاع بالگرد هوانیروز سپاه پاسداران در منطقه حاضر و اقدام به هلی برن نیروهای منابع طبیعی و مردمی به محل اتش سوزی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

محمدی سرپرست مدیریت بحران استان در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس گفت: در پی آتش سوزی سه روز گذشته در منطقه آب مهلوی کوه سفید از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده امروز و دری درخواست مدیریت بحران از سازمان مدیریت بحران کشور و  وزرات دفاع ساعت 11امروز یک فروند بالگرد سپاه پاسداران در منطقه حضور و اقدام به چندین سورتی پروازی به محل آتش سوزی داشته است.

, صبح زاگرس,

وی تاکیدکرد: تلاش های خوبی در دو روز گذشته صورت گرفت که روز جمعه نیز یک فروند هلی کوپتر جمعیت هلال احمر در کنار نیروهای منابع طبیعی، بسیج و سپاه، نیروهای مردمی و سازمان های مردم نهاد همکاری خوبی را داشتن که به علت وزش باد شدید عملیات اطفای حریق به طور کامل صورت نگرفت.

,

سرپرست مدیریت بحران استان گفت: با فراخوان صورت گرفته از سوی مدیرکل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان نیروهای شهرستان های بهمئی، دهدشت و بویراحمد به همراه 20 دستگاه دمنده در منطقه حضور و در حال اطفای حریق هستند.

,

وی تاکیدکرد: امیدواریم با تلاش های صورت گرفته از سوی همه دستگاه ها و نهادها به خصوص نیروهای مردمی بتوانیم امروز ضمن اطفای کامل یک پایش کلی از منطقه نیز داشته باشیم.

,

محمدی از حضور به موقع تیم پروازی هوانیروز سپاه پاسداران و تلاش برای هلی برن نیروهای امدادی و عملیاتی به منطقه صعب العبور آتش سوزی قدردانی کرد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه