اخبار داغ

برنامه‌ریزی فوتبال ما غلط است؛

قلعه‌نویی: قیمت بازیکنان از نظر تورمی افزایشی نداشته/ قانون منع جذب خارجی‌ها غیراصولی است

قلعه‌نویی: قیمت بازیکنان از نظر تورمی افزایشی نداشته/ قانون منع جذب خارجی‌ها غیراصولی است
سرمربی تیم گل‌گهر گفت: مشکل اصلی ما برنامه ریزی‌های غلطی است که ۲۰ سال در فوتبال‌مان وجود داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی باشگاه گل‌گهر سیرجان درباره افزایش قیمت بازیکنان اظهار داشت: قیمت‌ها از لحاظ رقمی صعودی بوده اما از لحاظ تورمی افزایشی نداشته است. آیا می‌شود که بازیکنان با این میزان از دستمزدشان خانه دار شوند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: مشکل اصلی ما برنامه ریزی‌های غلطی است که ۲۰ سال در فوتبال‌مان وجود داشته است. اهل فنهای ما خانه‌نشین‌اند و افراد نابلد وارد فوتبال شده و آن را اداره می‌کنند.
,
 
,
قلعه نویی با اشاره به قانون سقف قرارداد تاکید کرد: در حال حاضر نیز قانون عدم حضور مربیان و بازیکنان خارجی تصویب شده است. این قانون‌ها غیر کارشناسی است. اگر قرار است قانونی مصوب شود باید با افراد متخصص آن حوزه مشورت کرد و پس از در نظر گرفتن عواقب آن، تصمیم گیری کنند.
,
 
,
سرمربی باشگاه گل‌گهر درباره بودجه این تیم گفت: بودجه تیم ما ۴۵ میلیارد تومان است و بر اساس همین بودجه بازیکنان را تقسیم کرده‌ایم. میانگین قرارداد بازیکنان ما به غیر از یک نفر بین دو و نیم تا سه میلیارد تومان است. در سپاهان نیز همین روند را طی کردیم همچنین در سال‌های گذشته رقم بودجه هایمان حدودا همین میزان بوده است.
,
 
,
وی در گفت‌وگو با رادیو جوان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشور در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: رقم قراردادهای بازیکنان فوتبال نسبت به حقوق کارگران و کارمندان زیاد است اما نسبت به تورم زیاد نیست. امیدواریم که مدیران متخصص بتوانند در فوتبال اثرگذاری کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه