اخبار داغ

وزیر نیرو فردا به همدان می آید/دعوت گزینشی رسانه ها در پوشش اخبار این سفر!

وزیر نیرو فردا به همدان می آید/دعوت گزینشی رسانه ها در پوشش اخبار این سفر!
سی ام شهریور ماه وزیر نیرو برای افتتاح چند پروژه به استان همدان سفر می کند که تنها خبرنگاران چند خبرگزاری قرار است در پوشش اخبار این سفر حاضر شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فردا وزیر نیرو برای افتتاح چندین پروژه آبرسانی و برق رسانی به استان همدان سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بر اساس اطلاعیه سایت مربوط به وزارت نیرو قرار است در این سفر همزمان پروژه‌های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان و همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه صنعت آب و برق استان همدان افتتاح شود.

,

یکی از این پروژه های که در دستور کار وزیر نیرو برای افتتاح است، مربوط به اسدآباد و سد نعمت آباد است که ۱۷ ساله ساخت آن به طول انجامیده است.

,

بر اساس گفته های مسئول روابط عمومی آب منطقه ای استان همدان با توجه به شیوع ویروس کرونا از حضور همه خبرنگاران معذورند و تنها تعدادی از خبرگزاری های مهم استان حاضر خواهند شد.

,

بنابراین این پایگاه خبری فردا پوشش خبر وزیر نیرو را از طریق اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌های دعوت شده، پوشش خواهد داد.

,

البته در ارتباط خبرنگار عصر همدان با مسئول روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، اعلام شد لیست خبرنگاران شهرستان برای حضور در مراسم سفر وزیر نیرو و افتتاح سد نعمت آباد ارسال شده اما چون صفر تا صد برنامه فردا با آب منطقه ای است، فعلا” اطلاعی از دعوت رسانه ها نداده اند. اگرچه پیش از این هم در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم خبرنگار این پایگاه خبری به مراسم دعوت نشده بود که لازم است مسئولین مربوطه دلیل آن را بطور شفاف اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه