اخبار داغ

حال ناخوش بازار تاریخی برازجان در سایه بی‌توجهی مسئولین

حال ناخوش بازار تاریخی برازجان در سایه بی‌توجهی مسئولین
جامعی، معاون اجرائی و خدمات شهری شهرداری برازجان گفت: برای بازار روز مرکز شهرستان دشتستان از قدیمی‌ترین بازارهای استان بوشهر است که از آن به عنوان یک اثر تاریخی می‌توان نام برد، نیاز است میراث فرهنگی جهت ساماندهی بافت قدیمی آن اقدامات لازم را انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جامعی معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان در گفت و گو با خبرنگار سپاس، با اشاره به وضعیت بازار روز مرکز شهرستان دشتستان، اظهار کرد: بازار روز برازجان به مرور زمان شکل گرفته است. متولی برگزاری بازار روز شهرداری نیست و شهردرای به واسطه مکان عمومی به این موضوع نگاه و خدمات نظافت و پاکیزگی محیط بازار ارائه می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جامعی با اشاره به اینکه در ارائه خدمات به بازار روز دچار مشکل هستیم، عنوان کرد: قراردادی با بنیاد تعاون ناجا و شهرداری برازجان منعقد شده است تا با حضور مأموران نیروی انتظامی موضوع سد معبر در بازار روز مرکز شهرستان دشتستان کنترل شود که بازاریان همکاری لازم با مأموران اجرائیات شهرداری ندارند.

,

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان بیان کرد: روزانه در دو  نوبت نظافت بازار روز برازجان انجام می شود، اما همچنان مردم از بوی بد و وجود زباله‌ در مسیرهای پر تردد گلایه مند هستند.

,

, ,

وی افزود: روز جمعه هر هفته بازار کاملا ضدعفونی و کف شویی می شود که مجموعه شهرداری انتظار دارد برای ساماندهی بازار روز برازجان همه کاسبان و دستگاه های متولی همکاری لازم داشته باشند تا شاهد وضعیت مطلوب تری باشیم.

,

جامعی ضمن اشاره به حضور مأموران انتظامی و سد معبر اجرائیات شهرداری در ورودی و خروجی بازار برازجان، اذعان کرد: با هماهنگی بین بخشی و مجموعه نظارت بر بازار، مقرر شد در ساعتی مشخص کسبه‌ها اقدام به تخلیه کالاهای مورد نیاز داشته باشند تا هنگام حضور مردم در بازار شاهد تردد های خودرویی و ترافیک نباشیم.

,

, ,

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری برازجان تصریح کرد: شهرداری برازجان طرح ایجاد پارکینگ اختصاصی برای موتور سیکلت به تصویب شورای شهر رساند که به دلیل عدم همکاری شهروندان و مجموعه بازار عملیات اجرایی پروژه متوقف شد.

,

وی با بیان اینکه بازار روز برازجان یک اثر تاریخی است، افزود: بعد از بازار سرپوشیده برازجان، بازار روز مرکز شهرستان دشتستان جزو قدیمی ترین بازارهای استان بوشهر است که از آن به عنوان یک اثر تاریخی می‌توان نام برد که نیاز است میراث فرهنگی اقدام لازم برای ساماندهی بافت قدیم انجام دهد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه