اخبار داغ

مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد خبر داد

راهیابی یک اثر از یزد به بخش مسابقه مدافعان سلامت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت

راهیابی یک اثر از یزد به بخش مسابقه مدافعان سلامت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت
ملاحسینی مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد از راهیابی یک اثر از یزد به بخش مسابقه مدافعان سلامت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی ملاحسینی اردکانی مدیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به دریافت 70 اثر توسط دبیرخانه جشنواره استانی فیلم مقاومت در استان، گفت: داوری این بخش از جشنواره با حضور احمد پهلوانیان، محمدرضا حاجی غلامی و سید جلال دهقانی اشکذری انجام گرفت و آثار برتر انتخاب شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی به راهیابی یک اثر از استان یزد به بخش مسابقه مدافعان سلامت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت اشاره و عنوان کرد: مستند "همت ابوالفضلی " به کارگردانی ابوالقاسم ابوترابی زارچی به بخش مسابقه مدافعان سلامت جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت راه یافت.

,

ملاحسینی اضافه کرد: با اعلام اسامی مستندهای راه‌یافته به بخش «مدافعان سلامت» جشنواره فیلم مقاومت یک فیلم از استان یزد نیز جزء آثار راه‌یافته به بخش داوری این بخش قرار گرفت.

,

وی اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در دو زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و «نشان رسول» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد و پژوهش تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» به دبیری مهدی عظیمی میرآبادی به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار می‌شود.

,

ملاحسینی در پایان به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره استانی فیلم مقاومت در یزد اشاره و خاطرنشان کرد: اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت یزد دو‌شنبه (7 مهر) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در باغ‌موزه دفاع مقدس یزد همراه با پخش مستقیم ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه استانی یزد برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه