اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

ادعای فعال کردن مکانیسم ماشه رجزخوانی تبلیغاتی آمریکاست/ اثبات خوی قلدرمأبی استکبار جهانی به تمامی ملل

ادعای فعال کردن مکانیسم ماشه رجزخوانی تبلیغاتی آمریکاست/ اثبات خوی قلدرمأبی استکبار جهانی به تمامی ملل
شهباز حسن پور گفت: رجز خوانی آمریکایی ها بیشتر جنبه داخلی و تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به ادعای بامداد امروز آمریکا در بازگشت تحریم های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: رجز خوانی آمریکایی ها بیشتر جنبه داخلی و تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه دولت آمریکا از هر اهرمی علیه ملت مظلوم ما در طول تاریخ چهل سال گذشته استفاده کرده اند، عنوان کرد: آمریکایی ها علاقمند هستند که منابع و ذخائر ما را به یغما ببرند و گمان می کنند که می توانند بر ذخائر استراتژیک منطقه تسلط پیدا کنند که این اقدام بسیار عبث و بیهوده است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتمندترین، امن ترین و تأثیر گذار ترین کشور در عرصه های مختلف در منطقه به شمار می رود، تصریح کرد: به آمریکایی ها هشدار می دهیم که حواسشان باشد تا خطای دیگری را در منطقه تکرار نکنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به واسطه بدعهدی های آمریکایی ها در تفاهم نامه بین المللی برجام آبروی این دولت رفته و خوی استکباری و قلدرمأبانه آمریکایی در همه ملل جهان به اثبات رسیده است.

,

حسن پور در پایان تأکید کرد: امروز در دنیا کسی نیست که تابع زورگویی های آمریکا باشد و ملت بزرگ ایران آماده هر گونه پاسخ کوبنده به این خطای آمریکایی ها است و این دولت بداند اگر هر اقدامی را انجام دهد شروع کننده خواهد بود اما پایان دهنده نه.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه