اخبار داغ

احکام اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان اهدا شد

احکام اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان اهدا شد
طی نشستی در کمیته فنی فدراسیون احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان به ایشان اهدا گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ طی نشستی در کمیته فنی فدراسیون با حضور دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون ، زهرا داودی نایب رئیس بانوان ، عباس آقکوجکی رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان و اعضای کمیته فنی فدراسیون ، احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان به ایشان اهدا گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ابتدای جلسه آقاکوچکی رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان گزارشی از عملکرد انجمن در سالهای گذشته و فعالیتهای مجازی در زمان کرونا ارائه نمود.
,
وی در ادامه افزود افرادی که با انجمن بسکتبال همکاری میکنند تنها به واسطه عشق ، علاقه و تعصبی که به رشته خود و ورزش ناشنونایان دارند و بدون چشمداشت در این عرصه مقدس فعالیت می نمایند.
,
دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون نیز در ادامه اظهار داشت : انجمن هایی که از کادر مجرب ، متعهد و متخصص که انگیزه های لازم را برای کار داشته و از دانش و سوابق اجرائی کافی برخوردارند بهره ببرند میتوانند در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت هایی را بدست آورند و خوشبختانه این امر مهم در انجمن بسکتبال محسوس و قابل مشاهده است.
,
سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه افزود : استعدادیابی از اولویت های مهم ، محورها و سیاست های کلی هیئفدراسیون است و  امیدواریم شاهد تحرک ، تحول ، توسعه و گسترش این رشته در میان ناشنوایان عزیز باشیم.
,
در پایان این جلسه اعضای انجمن بسکتبال دقایقی را مهمان دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون بودند.
,
لازم بذکر است برا اساس احکام صادره ؛ رامین فرزانه پور به عنوان (دبیر) و مریم دهستانی (نایب رئیس بانوان) ، محمدرضا آقاکوچکی (عضو شورای فنی انجمن بسکتبال) ، امیر نامور (مسئول کمیته آموزش و مربیان) ، مسعود عماری (عضو هیأت رئیسه) ، غزل روشن (مسئول روابط عمومی) ، محمود سجادی (مسئول کمیته پرورش و استعدایابی) ، محمود شفیعیون (مسئول کمیته مسابقات و داوران)  انجمن منصوب شدند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه