اخبار داغ

در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان انجام شد؛

توزیع رایگان «کارت ویژه نان» بین نیازمندان هرمزگان

توزیع رایگان «کارت ویژه نان» بین نیازمندان هرمزگان
سهراب کریمی، مدیر مرکز نیکوکاری قائم گفت: کارت ویژه نان به صورت کاملا رایگان در بین نیازمندان روستای حاج خادمی میناب توزیع می شود که از طریق آن با هماهنگی هایی که با نانوایی ها انجام گرفته است افراد به صورت ماهانه نان خود را دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ سهراب کریمی حاج خادمی، مدیر مرکز نیکوکاری قائم روستای حاجی خادمی میناب در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: مرکز نیکوکاری قائم زیرپوشش کمیته امداد است که درسال جاری تاسیس شده است و تاکنون ۶ طرح بسته های غذایی و کارت های نقدی را در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر مرکز نیکوکاری قائم  با تاکید بر اینکه تمامی کمک ها با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شده است، افزود: جامعه هدف توزیع رایگان نان در بین نیازمندان افراد یتیم هستند که قریب به ۳۵ خانواده را شناسایی کرده ایم، برای شروع کار از یک روستا آغاز شده اما در ادامه همزمان در ۱۴ روستای دیگر نیز این طرح اجرا می شود.

,

کریمی ادامه داد: کارت ویژه نان به صورت کاملا رایگان در بین نیازمندان روستای حاج خادمی میناب توزیع می شود که از طریق آن با هماهنگی هایی که با نانوایی ها انجام گرفته است افراد به صورت ماهانه نان خود را دریافت می کنند.

,

وی تصریح کرد: بر روی کارت ها رقمی نوشته نشده است اما در پایان هر ماه آن را تمدید می کنند، در برآورد اولیه هزینه نان هر خانواده ۱۲۰ هزار تومان در ماه است که با ارائه کارت ویژه نان، به صورت رایگان نان دریافت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه