اخبار داغ

رئیس سیمای استان‌های سازمان صدا و سیما در تبریز مطرح کرد؛

سریال جلال روایتی از مردان بزرگ تبریز است/ ضرورت ساخت فیلم برای مدافعان سلامت آذربایجان

سریال جلال روایتی از مردان بزرگ تبریز است/ ضرورت ساخت فیلم برای مدافعان سلامت آذربایجان
فاطمی گفت: در تبریز مردان بزرگی و رویدادهایی بزرگی داریم که سریال جلال بخشی از آن را به نمایش می‌گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، سید عباس فاطمی رئیس سیمای استان های سازمان صدا و سیما در آیین آغاز رسمی فصل دوم سریال تاریخی "جلال"  در تبریز اظهار داشت:  در این سریال عشق واقعی نسبت به انقلاب و دفاع مقدس خلق شد و جلال کفتر باز، تبدیل به یک انقلابی و معتمد تبدیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ،,

وی افزود:  امام(ره) مسیر انقلاب را جوری قرار دادند که جوانانی مانند باکری ها و تجلایی ها بوجود آمدند.

,

فاطمی بیان داشت:  این سریال داستان زندگی زنانی است که همسرانشان در جنگ شهید شده اند و آن ها عاشقانه زندگی می کنند.

,

رئیس سیمای استان های سازمان صدا و سیما  خاطر نشان کرد:  ۵ فصل برای این سریال طراحی شده است که امیدواریم با همین شور و شوق ادامه پیدا کند. این کار از درون همه باورها و عاشقانه های دل کارگردان بیرون آمده و قدم قدم این اثر را ماندگار می کند.

,

وی با بیان اینکه این اثر وحدت بخش هست، افزود: وفاداری یک مرد به همسرش در این سریال مطرح شده که در خیلی فیلم های دنیا وجود ندارد. این سریال اوج نمایش یک خانواده طراز اسلامی و ایرانی است که در حوزه تاریخی و مستندات دفاع مقدس وجود دارد.

,

وی با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب برای ساخت فیلم هایی در حوزه تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، گفت: الان سریال شهید شهریاری و شهید باهنر را کلید زدیم و سریال های دیگری نیز از این قبیل را کلید خواهیم زدیم. باید در یک برنامه مدون این قهرمان ها را نشان دهیم که مردم بدانند باکری ها چگونه باکری شدند. چگونه شفیع زاده ها، شفیع زاده شدند که بنیان موشکی ما را قوی کردند.

,

رئیس سیمای استان های سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در تبریز مردان بزرگی و رویدادهایی بزرگی داریم که سریال جلال بخشی از آن را به نمایش می‌گذارد.

,

وی در ادامه گفت: در فصل دوم سریال از ۲۹ بهمن ۵۷ تا آزادی سوسنگرد را نشان خواهیم داد و در فصل های بعد نیز ادامه تاریخ مانند شهدای مدافعان حرم را به نمایش خواهیم گذاشت.

,

فاطمی اظهار داشت: وظیفه صدا و سیما است که شهدای مدافعان سلامت آذربایجان را با تصویر بکشد و نشان دهد.

,

وی ضمن قدردانی از مشارکت شهرداری تبریز در ساخت این سریال گفت: وقتی شهرداری به فرهنگ و سریال و هنر بیشتر از چمن و گل و... اهمیت می‌دهد ما خوشحال می شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه