اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری در اردبیل:

کلاس های خصوصی فعالیت معلمان را در شبکه شاد محدود می کند

کلاس های خصوصی فعالیت معلمان را در شبکه شاد محدود می کند
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: برقراری کلاس‌های خصوصی می‌تواند فعالیت معلمان در سامانه شاد را محدود کند که از این رو نیاز است آموزش و پرورش نظارت خود را در این خصوص افزایش دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، بهروز ندایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل، اظهار داشت: برخی از اولیاء اقدام به برقراری کلاس خصوصی برای فرزندان خود کرده‌اند که این موضوع می‌تواند وقت معلمان را در زمان عصر پر کرده و فعالیت در سامانه شاد را محدود کند که از این رو نیاز است آموزش و پرورش نظارت خود را درباره این موضوع افزایش دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برنامه آموزشی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش استان قابل تقدیر بوده و ضروری است تمام مدارس به شکل حضوری، هر چند به شکل محدود دایر باشد.

,

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل به  بازدیدهای دانشگاه علوم پزشکی از مدارس اشاره کرد و گفت: گزارش و ارزیابی این داشنگاه در خصوص روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص مدارس استان مطلوب است.

,

ندایی با اشاره به طرح ملی کنترل وزن و چاقی، تصریح کرد : مسئولان استانی آماده کمک به طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان هستند و امیدواریم این طرح آمار خود را درباره اضافه وزن دانش‌آموزان تا پایان مهر تکمیل کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه