اخبار داغ

اسلالوم قهرمانی کشور| برنامه مسابقات اعلام شد

اسلالوم قهرمانی کشور| برنامه مسابقات اعلام شد
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم 31 شهریور و اول مهرماه در رودخانه کرج به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اسلالوم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود شهیدان ضیاء حسین‌زاده و جمشید موسی‌زاده 31 شهریورماه در بخش بانوان و اول مهرماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جلسه سرپرستان تیم‌های این رقابت‌ها روز گذشته به صورت آنلاین برگزار و برنامه مسابقات اعلام شد.

,

بر اساس صورت‌جلسه سرپرستان تیم‌ها کلیه نفرات اعزامی هر استان طبق بخشنامه فدراسیون پزشکی ورزشی بایستی با در دست داشتن نتیجه تست PCR ویروس کرونا در محل حضور یابند و در غیر این صورت از حضور ورزشکار در مسابقه ممانعت به عمل خواهد آمد.

, PCR,

مسابقات در دو ران برگزار می‌گردد و بهترین زمان ثبت شده توسط هر ورزشکار به عنوان نتیجه نهایی مدنظر قرار می‌گیرد.

,

در صورتیکه تعداد ورزشکاران شرکت‌کننده از یک استان در یک ماده بیشتر از یک نفر باشد، در هر ماده مقام نفر برتر استان در نظر گرفته می‌شود و امتیاز سایر نفرات در سیستم رنکینگ منظور نخواهد شد. مقام تیمی هر استان نیز با سیستم امتیاز دهی در دوبخش بانوان و آقایان محاسبه می‌شود.

,

قایقرانان استان‌های البرز، فارس، زنجان، گیلان، تهران، یزد، قزوین، کرمانشاه، اصفهان، کردستان، خوزستان و مازندران در این رقابت‌ها حضور دارند و در مواد کایاک‌اسلالوم و کانواسلالوم به رقابت خواهند پرداخت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه