اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

مدیران با کمک رویداد “پیشگام” در حل چالش‌ها اقدام کنند

مدیران با کمک رویداد “پیشگام” در حل چالش‌ها اقدام کنند
حمیدرضا حاجی بابایی با بیان اینکه مطالبه‌گری آگاهانه،عالمانه و منصفانه مانند اکسیژنی برای جامعه نیاز است، گفت: اقدام رویداد پیشگام در شناخت نقاط قوت و ضعف استان می‌تواند کمک کار مدیران در حل مشکلات باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، برگزاری رویداد “پیشگام” را یک کار بزرگ و بی‌نظیر خواند و اظهار کرد: این حرکت اقدام جالبی است که هم می تواند به مسئولان تحرک ببخشد و هم امر مطالبه‌گری را بالا ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ورود جوانان استان را برای بررسی چالش‌ها و مشکلات مهم خواند و گفت: این اقدام جوانان موجب می شود که مدیران بتوانند با اطلاعات بیشتر و بهتر کارها را دنبال کنند و بنده این کار را بسیار خوب و قابل تقدیری می دانم و تشکر می‌کنم.

,

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه رویداد پیشگام می‌تواند ظرفیت جوانان در این راستا را مشخص کند، گفت: البته می شود از آنها برای پیشرفت کشور و استان در جاهای دیگر استفاده و سرمایه‌گذاری کرد.

,

وی با تأکید بر استعدادشناسی در این رویداد تأکید کرد و گفت: مطالبه گری آگاهانه و عالمانه منصفانه مانند اکسیژنی برای جامعه نیاز است و می‌تواند در رشد جامعه تاثیر و کمک کار مدیران در شناخت بیشتر نقاط قوت و ضعف باشد.

,

حاجی‌بابایی با بیان اینکه به نظر بنده مطالبه‌گری در کشور ما جزو مواردی است که رهبری معمولاً تاکید دارند و اگر نباشد جامعه خاموش خواهد شد، خاطرنشان کرد: خداوند نیز از انسان‌ها می خواهد که مطالبه گر شوند و همین دعا کردن نوعی مطالبه گری است.

,

وی در خصوص اینکه آیا استان همدان عقب ماندگی های دارد یا خیر؟ گفت: اعتقادم بر این است که استان ما در کنار همه استان‌های دیگر بهتر است، در بعضی زمینه‌ها مشکل داریم اما می توانیم بیشتر از این رشد کنیم و در بعضی زمینه‌ها نیز پیشتاز هستیم؛ بنابراین همدان جزو استان های بهتر است اما از استان های ایده آل بسیار عقب هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه