اخبار داغ

رتبه 3 کنکور سراسری در رشته علوم انسانی:

کلاس کنکور شرکت نکردم/ روانشناسی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم/ علی رغم کرونا به هدفم رسیدم

کلاس کنکور شرکت نکردم/ روانشناسی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم/ علی رغم کرونا به هدفم رسیدم
مریم اکبری سریزدی گفت: کلاس کنکور شرکت نکرده و تنها به کلاس های مدرسه اکتفا کردم، چرا که موفق شدن به تلاش شخص باز می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم اکبری سریزدی رتبه سوم کنکور سراسری سال 99 در رشته علوم انسانی از استان البرز، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: دروس اقتصاد، روانشناسی و عربی را 100 درصد، جامعه شناسی 96 درصد، ریاضی 90 درصد و ادبیات اختصاصی را 83 درصد زده ام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این دانش آموز کرجی با اشاره به اینکه شغل پدرم آزاد و مادرم خانه دار است، افزود: یکی از دوستانم ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد سوم شدنم را به من اطلاع داد، البته از استرس خوابم نمی برد و بیدار بودم.
,
 
,
وی اظهار داشت: کلاس کنکور شرکت نکرده و تنها به کلاس های مدرسه اکتفا کردم، چرا که موفق شدن به تلاش شخص باز می گردد.
,
 
,
اکبری تصریح کرد: همیشه با جدیت کتاب های مدرسه را مطالعه می کردم اما اینکه مشخصا روی کنکور تمرکز کنم از پایه دوازدهم بود و معدل نهایی ام 19.87 است.
,
 
,
وی گفت: روزانه 5 ساعت را صرف مطالعه می کردم و  در ماه های آخر به 8 ساعت هم می رسید، در مدرسه فرزانگان ناحیه 3 کرج تحصیل کردم.
,
 
,
اکبری افزود: شرایط کرونایی روی درس خواندن ما هم تاثیرگذاشت، مدرسه ها تعطیل بود و باید تلاشمان را چندبرابر می کردیم، سخت بود اما برای رسیدن به هدف، باید تلاش کرد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه انتظار رتبه خوب در کنکور را داشتم اما فکر نمی کردم سوم کشور شوم، اظهار داشت: خواهر بزرگترم دانشجوی مهندسی پلیمر دانشگاه امیرکبیر است.
,
 
,
اکبری تصریح کرد: رشته روانشناسی دانشگاه تهران را انتخاب و پس از فارغ التحصیلی این موضوع را هم با جدیت دنبال می کنم، با وکالت میانه ای ندارم و روی ادامه تحصیل در مقاطع بالا تمرکز کرده ام.
,
 
,
وی در خاتمه با اشاره به همراهی خوب خانواده اش، گفت: از دانش آموزان می خواهم سعی کنند با برنامه ریزی پیش بروند و به جای کلاس و موسسات روی ظرفیت های خودشان سرمایه گذاری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه