اخبار داغ

آبی ها فرصت ریکاوری داشتند

سیدصالحی: الشرطه به دنبال حاشیه می رود/ استقلال باید از فرصت ها استفاده کند

سیدصالحی: الشرطه به دنبال حاشیه می رود/ استقلال باید از فرصت ها استفاده کند
مهاجم سابق استقلال گفت: تیم عراق امتیاز بالاتری از استقلال دارد و مطمئناً دنبال حاشیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی سیدصالحی درباره بازی امشب استقلال اظهار داشت: با توجه به عدم حضور تیم الوحده به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سری امتیازات برگردانده شد؛ اما از یک جهت هم به نفع استقلال شد؛ زیرا 3 تیمه شدن و فرصتی که در زمان نقل و انتقالات و بحث استراماچونی در تهران بود و نیز نداشتن تمرینات کافی بازیکنان ثابت به دلیل تمدید قرارداد، فرصتی برای استراحت و ریکاوری بهتری نسبت به دیگر تیم ها داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: استقلال مقابل الشرطه ای قرار دارد که بازی رفت را مساوی کرده؛ اما به نظرم کیفیت تیم هایی که قبل از کرونا نتیجه خوبی نگرفتند، در شرایط بعد از کرونا بهتر بوده است. الشرطه بازی قبل خود را 1-0 به الاهلی که یک تیم قوی است، باخت؛ اما بازی دوم را برابر این تیم 2-1 برنده شد. الان تمام تفکر مربی الشرطه این است که بتواند نتیجه بگیرد و با برد بتواند به مرحله بعد صعود کند.

,

سیدصالحی افزود: تمام امید استقلال نیز این است که بتواند از موقعیتی که برای ریکاوری بدست آورده، استفاده کند و با پیروزی برابر حریف 3 امتیاز بازی را بگیرد تا مقابل الاهلی بازی با فکر و منطقی انجام دهد و از گروه صعود کند.

,

وی در گفتگو با رادیو ورزش به نکاتی که استقلال در بازی امشب باید مورد توجه قرار دهد، اشاره کرد و گفت: استقلال امشب باید واقعاً هوشیار باشد؛ زیرا تیم عراق امتیاز بالاتری از استقلال دارد و مطمئناً دنبال حاشیه است. بازیکنان باید درک کنند تا آنجاییکه می توانند نباید کاری کنند که بازیچه دست تیم الشرطه عراق شوند. باید از بازیکنان حریف فاصله بگیرند و تمام تمرکزشان بر پیروزی تیم باشد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه