اخبار داغ

المپیک بهترین فرصت برای بسکتبال ایران است؛

آبکناری: مشخص نبودن وضعیت لیگ به ضرر ماست/ اکسون بازهم با تیمی جوان راهی مسابقات می‌شود

آبکناری: مشخص نبودن وضعیت لیگ به ضرر ماست/ اکسون بازهم با تیمی جوان راهی مسابقات می‌شود
سرمربی تیم بسکتبال اکسون گفت: امیدوارم فدراسیون زودتر شرایط برگزاری لیگ برتر را اعلام کند تا ما هم بر اساس آن بتوانیم برای تیم‌مان برنامه‌ریزی کنیم.
[

البرز آبکناری سرمربی تیم بسکتبال اکسون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: فدراسیون باید زودتر شرایط دقیق برگزاری لیگ را به تیم‌ها اعلام کند. پیش از این قرار بود لیگ اواسط مهرماه شروع شود که با اعتراض تیم‌ها قرار شد رقابتها از اواسط آبان ماه آغاز شود. اما نکته اصلی اینجاست که مدل برگزاری لیگ را باید زودتر مشخص کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آبکناری ادامه داد: من نمی‌دانم بازیها مانند فصل پیش دوشنبه و پنجشنبه برگزار می‌شود یا قرار است هر روز یا یک روز درمیان باشد. اینها مسائلی است که در ماه آخر منتهی به مسابقات باید مشخص شود تا ما بتوانیم بر اساس آن اهداف تمرین‌مان را بچینیم. نمی‌شود یک هفته مانده به شروع پیکارها اعلام کنند که مثلا یک روز در میان بازی برگزار می‌شود.

,

سرمربی تیم بسکتبال اکسون در مورد وضعیت تیمش تاکید کرد: خوشبختانه با تست‌هایی که در بازه‌های زمانی مختلف از بچه‌ها گرفتیم مشکلی بابت ویروس کرونا در تیم‌مان نداشتیم. رفت و آمدها را کم کردیم و البته بصورت منظم تمرین داشتیم. مانند فصل گذشته نیز با یک تیم جوان اما باانگیزه در لیگ شرکت می‌کنیم و امیدوار هستیم نتایج خوبی بگیریم.

,

آبکناری در پایان به وضعیت تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک 2020 اشاره کرد و متذکر شد: حضور تیم ملی در المپیک بهترین و درخشان‌ترین فرصت برای بسکتبال ایران است. برگزاری هدفمند و منظم لیگ می‌تواند به روند آماده‌سازی تیم ملی کمک کند. قطعا ارائه بازیهای خوب و کسب نتیجه مناسب در المپیک می‌تواند اقبال عمومی به بسکتبال را بیشتر کند و خانواده‌ها با اشتیاق بیشتری فرزندان خود را به سالن‌های بسکتبال بفرستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه