اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) خبرداد؛

اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه در ایام اربعین/ بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود

اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه در ایام اربعین/ بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) بیان کرد: در ایام اربعین چهارمین مرحله از کمک مومنانه انجام و موکب های که در زمان اربعین موکب می زدند امسال با کمک مومنانه و توزیع بسته های ضدعفونی کمک خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اظهار کرد: در شرایطی که امروز از همه طرف در آماج تهدیدات دشمنان از همه لحاظ قرار گرفته ایم و جنگ ترکیبی را علیه ما برنامه ریزی کردند، نیاز است الگو هشت سال دفاع مقدس را مد نظر قرار دهیم

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: به پرتو دفاع مقدس در چهار مرحله توانستیم برگ زرینی ورق بزنیم، تربیت نسل جوان که در پشتیبانی از انقلاب و نظام اماده جان فشانی بودند، آشکار شدن ظرفیت نهفته در داخل کشور، ایجاد ظرفیت بازدارندگی در سطح منطقه کشور و همچنین فرهنگ و عملکرد در دفاع مقدس نقطه اطمینان بخش برای شرایط کنونی از دستاوردهای دفاع مقدس است.

,

وی افزود: در راستای این فرهنگ باید به جوانان اعتماد کنیم و از ظرفیت جوانان در مدیریت کشور استفاده کرده و تشکیل دولت حزب الهی جوان را در انتخابات سال اینده رقم بزنیم.

,

نشستن پای میز مذاکره دردی از کشور دوا نخواهد کرد

, نشستن پای میز مذاکره دردی از کشور دوا نخواهد کرد , نشستن پای میز مذاکره دردی از کشور دوا نخواهد کرد,

فدا عنوان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که تکیه به غرب و پای مذاکره نشستن دردی از کشور را دوا نخواهد کرد و تجربه نشان داده است که امریکایی ها و اروپایی ها قابل اعتماد نیستند.

,

مجتبی فدا ادامه داد: با شروع چهلمین سالگرد دفاع مقدس نیاز به بازخوانی اتفاقات، ظرفیت ها و گنجینه های چهل سال اخیر و خصوصا اتفاقات طلایی، درخشان و ماندگار هشت سال دفاع مقدس می پردازیم.

,

وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز بهتر از زمان هشت سال دفاع مقدس است، گفت: در این زمان با کمترین امکانات و مقابله با تحریم های همه جانبه توانستم با ایمان، اعتقاد و ایستادگی برگ های زرین و درخشان به دست آوریم.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: برنامه های مختلفی برای چهل سالگی دفاع مقدس پیش بینی شده است که از سوم خردادماه شروع شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد و در هر هفته نواحی و یا اقشار یکی از برنامه ها را اجرا خواهد کرد.

,

فدا ادامه داد: در این مدت مناسبت های داریم که به عنوان قله تعریف شده است؛ قله های چهل سالگی سوم خرداد، هفته دفاع مقدس، ۲۵ ابان روز حماسه و ایثار، هفته بسیج و دهه فجر خواهد بود.

,

اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

, اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس, اجرای بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس,

مجتبی فدا اذعان کرد: بیش از دو هزار برنامه به این منظور برنامه ریزی شده که عمدتا مجازی و در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان ادامه داد: برپای رزمایش کمک مومنانه به عنوان رزق شهدا و همچنین توزیع ۲۳ هزار بسته لوازم تحریر به تعداد شهدای استان اصفهان بین نیازمندان و تقسیم هفته های سال و اختصاص یک هفته به هر شهرستان برای معرفی نقش شهرستان در دفاع مقدس و همچنین اختصاص یک هفته برای هر قشر به منظور معرفی نقش ان قشر در دفاع مقدس بخشی از برنامه ها است.

,

وی گفت: روایت مجازی با حضور یک گروه در مناطق مختلف عملیاتی و به خصوص در غرب کشور، بازسازی عملیات دفاع مقدس در نجف اباد و آران و بیدگل و صبحگاه بزرگ کارگران منطقه صنعتی ذوب آهن نیز از دیگر برنامه ها در این مناسبت است.

,

فدا در مورد دیگر برنامه های بزرگ داشت دفاع مقدس افزود: برنامه های «از جبهه دیروز تا جبهه امروز» به منظور تجلیل از کادر درمانی و رزمندگان و پزشکان دفاع مقدس، ۱۰ شب ده روایت عاشورایی؛ برپایی یادواره های مجازی در فضاهای دانشگاه ها با عنوان دفاع مقدس استمراری از دیگر برنامه ها خواهد بود.

,

جرای گروه های سرود و نمایش خیابانی در ۱۰۰ نقطه استان

, جرای گروه های سرود و نمایش خیابانی در ۱۰۰ نقطه استان, جرای گروه های سرود و نمایش خیابانی در ۱۰۰ نقطه استان,

وی بیان کرد: راه اندازی کاروان سیار دفاع مقدس و اجرای گروه های سرود و نمایش خیابانی در ۱۰۰ نقطه استان، برگزاری مسابقات مختلف با رویکرد ایثار و دفاع مقدس در فضای مجازی، برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در ۴۰۰ نقطه مساجد و پایگاه استان نیز از دیگر برنامه های است که اجرا خواهد شد.

,

مجتبی فدا تصریح کرد: از دیگر برنامه ها، برگزاری ۱۵۰ یادواره شهدا در فضای باز محلات و مساجد؛ تجلیل از شهدای خانواده سلامت توسط بسیجیان؛ عطر افشانی و غباروبی ۵۰ گلزار شهید استان، تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان درب منازل، ضیافت عشق؛ رونمایی از 10 کتاب دفاع مقدس، اهدای جهیزیه با نام و یاد خدا و شهدا، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و بهره برداری از اقدامات جاری مانند ۱۰ رشته قنات لایروبی شده در چند شهرستان اصفهان است.

,

وی با بیان اینکه در دهه ولایت ۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد، افرود: در راستای خدمت رسانی و کمک به مردم کارگاهی های مختلفی با تاسی از فرهنگ ایثار و از خودگذشتی شکل گرفته است که تعداد آن نزدیک به ۵۰۰ کارگاه است؛ این کارگاه ها کارگاه های دوخت ماسک، تولید گان و مواد ضد عفونی است که ۳ هزار نفر مردم استان در ان مشغول فعالیت هستند.

,

فدا ادامه داد: در طرح ولایت با رمز یا زهرا ۷ میلیارد تومان بن معیشتی توزیع شد و در اطعام علوی یک میلیون غذای گرم و در طرح محرم ۷۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است و همچنین در طرح مهر کریمانه اهدای بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه انجام شد

,

مجتبی فدا اظهار کرد: در طرح شهید حسین فهمیده سی هزار بسته لوازم تحریر و در طرح جواد الائمه(ع) سه هزار و ۲۲۰ وام پنج میلیونی به مشاعل آسیب دیده داده شد و طرح حضرت رقیه(س) اسباب بازی به کودکان اهدا شد.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان خاطرنشان کرد:  رونمایی از  تندیس  شهید زینب کمایی و یادواره شهدای شاهین شهر و میمه و توجه به امر به معروف و نهی از منکر و دفاع از حجاب و ارزش های اسلامی در شاهین شهر با حضور سردار سلیمانی ریاست محترم سازمان بسیج همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس فردا در باز موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد، گفت: در شرایطی که امروز قرار داریم جوانان با الگو قرار دادن شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و سیدالشهدای مقاومت، سردار سلیمانی آماده جانفشانی و دفاع هستند.

,

اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه در ایام اربعین

, اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه در ایام اربعین, اجرای چهارمین مرحله کمک مومنانه در ایام اربعین,

مجتبی فدا بیان کرد: در ایام اربعین چهارمین مرحله از کمک مومنانه انجام و موکب های که در زمان اربعین موکب می زندند امسال با کمک مومنانه و توزیع بسته های ضدعفونی کمک خواهند کرد.

,

انتقام سردار سلیمانی را می گیریم

, انتقام سردار سلیمانی را می گیریم, انتقام سردار سلیمانی را می گیریم,

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تهدید آمریکای ها را تو خالی می دانیم و دنبال انتقام سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم و آمریکایی ها تلاش می کنند با کارهای روانی مردم را از نطام جدا کنند.

,

مجتبی فدا گفت: امریکایی ها به خاطر وضعیت انتخاباتی که در آن قرار دارند در حال هجمه سنگین علیه نطام جمهوری اسلامی هستند؛ قبلا هم ثابت کردیم توان جنگ در چند جبهه را داریم و همچنین ثابت کردیم که در جنگ نیابتی نیز پیروز بودیم.

,

وی افزود: در بحث کرونا بخشی از ظرفیت پایگاه مساجد و محلات بود و در امر توزیع کمک های مومنانه نقش موثری داشتند و در ایام پایانی سال گذشته و اوایل امسال نظارت بر پروتکل ها را در کنار ارگان های دیگر به عهده داشتند.

,

وی با بیان اینکه مهمترین رویکرد بسیج به فرهنگیان در حال حاضر آموزش به دانش آموزان است، گفت: بسیج پزشکان هم در کرونا اقدامات به سزایی داشته و امروز نیز با ظرفیت که در اختیار دارند در حال خدمت رسانی هستند.

,

مجتبی فدا گفت: در دو سه روز آینده بیمارستان صحرایی ایت الله صدوقی با طرفیت ۸۰ تخت و مجزا از محل کنونی برای خدمت رسانی به بیماری کرونا نیروهای مسلح و بازنشستگان راه اندازی خواهد شد

,

فدا اظهار کرد: در اقشار پزشکان هم مبتلا داشته که به حمدالله بهبودی پیدا کردند؛ شرایط ویژه ای در استان داریم که نقش رسانه ها اهمیت سزایی دارد.

,

وی با اشاره به نقش گروه های جهادی در کمک مومنانه و ضد عفونی معابر و خیابان ها گفت: در محل هایی که امکان حضور گروهای جهادی وجود دارد محرومیت زدایی نیز در حال انجام است؛ گروه هایی در کرمان سیستان بلوچستان و پلدختر و در اصفهان نیز مشغول محرومیت زدایی است.

,

وی با اشاره به برنامه های مختلف برای حمایت های مادی و معنوی از نخبگان ادامه داد: تعداد هشت نفر از دانش اموزان که در این امر موفقیت های داشتند تجلیل شود و همایش هایی در این زمینه برنامه ریزی کرده بودیم که وقتی شرایط ایجاد شود برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه