اخبار داغ

هدفم حضور موثر در تیم ملی است

بیگدلی: تمام زندگی‌ام را از ورزش دارم/ به دلیل علاقه ام مدرک مربیگری والیبال نشسته را گرفتم

بیگدلی: تمام زندگی‌ام را از ورزش دارم/ به دلیل علاقه ام مدرک مربیگری والیبال نشسته را گرفتم
ملی‌پوش والیبال نشسته گفت: به واسطه حضور در ورزش توانستم به تمام اهدافم در زندگی دست پیدا کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق بیگدلی متولد سال ۱۳۶۲ در استان تهران است که در کودکی به دلیل سانحه تصادف از ناحیه پا دچار معلولیت شد. با توجه به علاقه ای که به والیبال داشت با حمایت ها و تشویق های معلم ورزش خود با والیبال نشسته آشنا شد و فعالیتش را از دوران دبیرستان آغاز کرد و همراه تحصیل تا مقطع ارشد مدیریت، با تیم ملی در دوره های مختلف بازی های پارالمپیک، مسابقات جهانی و رقابت های پاراآسیایی برای کشورمان افتخار آفرینی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیگدلی در رشته های هندبال و والیبال ایستاده نیز فعالیت می کند و به شنا علاقه زیادی دارد.

,

ملی پوش کشورمان درباره وضعیت جسمانی اش اظهار داشت: در کودکی مچ پایم در تصادف شکست و اگر در والیبال ایستاده ورزش را ادامه می دادم، احتمال آسیب دیدگی ام بیشتر می شد. به همین دلیل وارد دنیای والیبال نشسته شدم و بعد از دو سال تمرین توانستم به تیم ملی جوانان دعوت شوم.

,

وی درباره حضور در ورزش ادامه داد: پدر و خانواده ام مشوق من بودند و بعد از ازدواج، همسرم در سخت ترین شرایط کنارم بود و از من حمایت کرد تا به اهدافم برسم و مسیری را که شروع کرده بودم ادامه دهم. زندگی در کنار یک ورزشکار سخت است چرا که بیشتر روزها به دلیل حضور در اردو نمی توانم در کنار خانواده باشم و مسئولیت همسرم چندین برابر می شود.

,

بیگدلی با اشاره به آرزوهایش در والیبال نشسته افزود: سقف آرزوهای هر ورزشکاری حضور در بازی های المپیک و پارالمپیک است و من به لطف خدا توانستم در چند دوره این بازی ها حاضر شوم و ایستادن روی سکوی نخست و کسب مدال طلای این رویداد را تجربه کنم. اکنون تنها هدف ورزشی ام تداوم و حضور موثرم برای تیم ملی است و به طور حتم زمانی که نتوانم به پیشرفت تیم کشورم کمک کنم از تیم ملی کنارگیری خواهم کرد.

,

ملی پوش والیبال نشسته عنوان کرد: به دلیل علاقه زیاد به والیبال نشسته، مدرک مربیگری ام را درهمین رشته گرفتم اما اکنون تمام تمرکز و برنامه ام روی نحوه تمرینات و حضور موفق در تیم ملی است.

,

وی درباره دستاوردهایش در ورزش اظهار داشت: در زندگی به واسطه حضورم در ورزش به تمام اهدافم رسیدم و هر زمان که خسته باشم، باز با تمرین انگیزه و روحیه ام را بدست می آورم. به تمام افراد دارای معلولیت هم پیشنهاد می کنم  وارد یک رشته ورزشی شوند تا دنیای بهتری را تجربه کنند.

,

بیگدلی تصریح کرد: به دلیل اینکه در قسمت ورزشی شهرداری یکی از مناطق تهران کار می کنم فرصت دارم تا خانواده ها را با دنیای ورزش جانبازان و معلولین آشنا کنم. خوشبختانه در این مدت افراد زیادی به حضور در ورزش ترغیب شدند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

,

ملی پوش والیبال نشسته با تاکید بر نقش سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بیان کرد: هادی رضایی مانند یک پدر دلسوز برای والیبال نشسته زحمت می کشد. از او برای تمام حمایت هایش از من و دیگر بازیکنان تشکر می کنم. مرحوم تختی الگوی تمام ورزشکاران است اما من علاوه بر او، منش و رفتار رسول خادم و هادی رضایی را الگوی خودم قرار دادم تا بتوانم در کنار افتخار آفرینی، روحیه پهلوانی هم داشته باشم.

,

وی درباره تمریناتش در روزهای کرونایی افزود: پس از شیوع بیماری کووید۱۹، تمرینات بدنسازی و حرکات با توپ را در خانه بر اساس برنامه های اعلامی از سوی کادر فنی تیم ملی پیگیری کردم تا ضمن رعایت دستورات ستاد مبارزه با کرونا، از فضای تمرین دور نمانم و سطح آمادگی ام کاهش پیدا نکند.

,

ملی پوش والیبال نشسته در پایان گفت: امیدوارم به زودی این ویروس از بین برود و باز هم شاهد برگزاری اردوها و حضور ورزشکاران در رویدادهای مختلف جهانی باشیم و هیجان به ورزش دنیا بازگردد.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه