اخبار داغ

21 ساله هستم و تازه اول راه

میرزاطبیبی: می‌خواهم رکورد ورودی المپیک را بزنم/ پرش با نیزه خطرناک است!

میرزاطبیبی: می‌خواهم رکورد ورودی المپیک را بزنم/ پرش با نیزه خطرناک است!
رکورددار پرش با نیزه بانوان گفت: اولین دختر ایرانی هستم که 4 متر را می‌پَرَم و حالا به دنبال رکورد ورودی المپیک هستم.
[

مهسا میرزاطبیبی رکورددار ماده پرش با نیزه بانوان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که رکورد زدم و موفق شدم به عنوان اولین دختر ایرانی از مانع 4 متری عبور کنم. من تازه اول راه هستم و فقط 21 سال سن دارم. می‌خواهم آن قدر تمرین و تلاش کنم تا به رکورد ورودی المپیک برسم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میرزاطبیبی در مورد این رکوردشکنی تصریح کرد: در مسابقات جایزه بزرگ 3 خطا داشتم و اوت کردم. در هفته اول مسابقات لیگ برتر دوومیدانی هم موفق شدم 3 متر و 91 سانتی‌متر بپرم و رکورد ایران را بزنم. و حالا در هفته دوم مسابقات که دیروز انجام شدم بالاخره از مانع 4 متری در حرکت دومم عبور کردم و اولین دختر ایرانی هستم که این حدنصاب را بدست آورده‌ام.

,

ملی‌پوش دوومیدانی بانوان ایران متذکر شد: ماده پرش با نیزه ورزش خطرناکی است و امکانات استانداردی می‌خواهد. از آن مهم‌تر خوشحالم که آقای محسن ربانی به عنوان مربی من را در این چند سال همراهی کرده و اجازه نداده بدون تمرین و مربی بمانم. قطعا با ادامه تمرینات زیر نظر آقای ربانی می‌توانم به حدنصاب المپیکی برسم.

,

مهسا میرزاطبیبی در پایان به ورودی المپیک اشاره کرد و گفت: همین الان فکر می‌کنم با رکورد 4 متر جز 3، 4 نفر اول آسیا هستم. اما ورودی المپیک 4/70 سانتی‌متر است و تلاش زیادی باید بکنم تا به این حدنصاب برسم.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه