اخبار داغ

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه:

تجارت خارجی در استان کرمانشاه علی رغم شرایط کرونایی به خوبی پیش می رود

تجارت خارجی در استان کرمانشاه علی رغم شرایط کرونایی به خوبی پیش می رود
هدایت حاتمی, معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: کار تجارت خارجی در استان علیرغم شرایطی که کرونا به وجود آورد و نیز تحریم های ظالمانه به خوبی پیش می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هدایت حاتمی امروز در حاشیه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی در جمع خبرنگاران در خصوص موضوعات مطرح شده در این نشست اظهار داشت: پیشرفت کار پروژه های زیرساختی به ویژه در پرویز خان، بحث رسمی شدن مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار و همچنین ایجاد زیر ساخت برای تردد افراد از این مرزها مهم ترین مباحث بود.

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: موضوع ایجاد زیر ساخت جهت تردد افراد از مرزهای شوشمی، شیخ صله و سومار در آن سوی مرز هنوز شکل نگرفته است و از طریق وزارت امور خارجه پیگیر این موضوع هستیم و در حال حاضر نیز پیگیر ایجاد زیر ساخت در مرزهای خودمان هستیم گفتنی است تجهیزات تقریبا در حال ساخت است و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم آنها را نصب کنیم.

حاتمی بیان داشت: کار تجارت خارجی در استان علیرغم شرایطی که کرونا به وجود آورد و نیز تحریم های ظالمانه به خوبی پیش می رود.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک از استان هایی هستیم که درحو زه خدمات دهی به تجار و بازرگانان سراسر کشور و تولید کنندگان صادراتی طی مدت شیوع کرونا تقریبا وقفه ای نداشتیم.

حاتمی بیان داشت: توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرزهای استان در دستور کار قرار دارد و از همه کسانی که می توانند در حوزه های مختلف از جمله رفاهیات مربوط به تجار، رانندگان، ساخت ساختمان های تجاری، زیرساخت های حمل و نقل و .... سرمایه گذاری کنند دعوت می کنیم در این زمینه وارد شوند و ما نیز از این افراد هم استقبال و هم حمایت تسهیلاتی می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه