اخبار داغ

شاید صورت حساب مالی برای باقرزاده ارسال شده

طاهریان: صحبت از مدال آوری وزنه برداری زنان زود است/ اطلاعی از دادگاه جودو ندارم

طاهریان: صحبت از مدال آوری وزنه برداری زنان زود است/ اطلاعی از دادگاه جودو ندارم
نایب رئیس کمیته ملی المپیک گفت: برای مدال آوری در وزنه برداری زنان برنامه ۸ ساله لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی وزنه‌برداری اظهار داشت: امروز مجمع فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد و من به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشتم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: عملکرد فدراسیون بسیار کامل و جامع بود به خصوص در بخش بانوان که فعالیت بسیار گسترده‌ای در سال ۹۸ هم در بخش آموزش هم در بخش قهرمانی انجام شد. 
,
 
,
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در فدراسیون، عنوان کرد: اقدام بسیار مثبت دیگری که انجام شده موضوع استعدادیابی بود. کارگاههای بزرگ استعدادیابی در چند مرحله انجام شده و با برنامه‌ریزی که برای بانوان در بخش وزنه برداری شده و من یقین دارم که شرایط برداری تغییر خواهد کرد. این فدراسیون در بخش همگانی و توسعه این رشته در استان‌های زیادی فعال بود. در بخش قهرمانی هم همین طور. امروز به مدال‌های خانم حسینی و اهدای آن برای امر خیرخواهانه اشاره شد، آرزو می کنم که شرایط بهتری برای وزنه برداری زنان ایجاد شود. 
,
 
,
نایب رئیس کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال که آیا صورت‌های مالی برای شما ارسال شده، خاطرنشان کرد: بله، این موارد به المپیک قطعاً ارسال می‌شود. من امروز به عنوان نماینده حضور داشتم و خودم هم روز گذشته متوجه شدم که به عنوان نماینده کمیته باید اینجا بیایم. چون امروز هیات اجرایی جلسه داشت. قرار بود امروز آقای باقرزاده بیاید ولی نشد و من آمدم. 
,
 
,
وی افزود: معمولاً عملکردها، برنامه‌ها و عملکرد مالی از قبل به کمیته می‌آید و بررسی می‌شود تا ما بتوانیم در جلسه با آگاهی که از قبل داریم بتوانیم رای بدیم.
,
 
,
طاهریان درباره اینکه گفته شده صورت‌های مالی به کمیته ارسال نشده، گفت: از وزنه‌برداری از کمیته چیزی دریافت نکردم اما معمولا از سوی فدراسیون‌ها این موارد ارسال می‌شود. شاید علت این باشد که من خیلی دیر انتخاب شدم چرا که قرار بود باقرزاده بیاید. مطلع نیستم شاید برای او ارسال شده باشد.
,
 
,
طاهریان در پاسخ به این سوال که نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران برگزار شد و تعدادی غایب بودند، آیا آرامش برگشته، تصریح کرد: نه به این شکل نبود. چهار نفر حضور نداشتند که هادی ساعی دلایل غیبت آنها را تشریح کرد. برخی در تهران نبودند و امکان حضور فراهم نبود. من مشورت دادم کمیسیون فعال تر باشد و تصمیمات مورد نیاز ورزشکاران گرفته شود.
,
 
,
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر حمایت از وزنه‌ برداری زنان، و مدال آوری گفت: برای مدال آوری زود است. برنامه ۸ سال باید باشد تا ببینیم چه می‌شود. کمیته از همه فدراسیون‌ها حمایت می کند و هیچ منعی وجود ندارد به ویژه برای توجه به زنان تا عدالت جنسیتی برقرار باشد. الان زود است درباره مدال وزنه برداری زنان صحبت کنیم.
,
 
,
نایب رئیس کمیته ملی المپیک همچنین درباره دادگاه بین المللی جودو، خاطرنشان کرد: ممکن است امروز اعضا را ببینم و اطلاعی ندارم. 
,
 
,
طاهریان درباره ترک مجمع، عنوان کرد: مجمع قرار بود ۱۰ باشد و الان بیش از یک ساعت و نیم است که من اینجا هستم. اگر از قبل می دانستم مجمع ۱۱ شروع می شود، اول می رفتم هیات اجرایی و بعد اینجا می‌آمدم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه