اخبار داغ

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد خبر داد؛

همکاری نیروهای بسیج و منابع طبیعی در خاموشی آتش‌سوزی اخیر گردنه اسدآباد

همکاری نیروهای بسیج و منابع طبیعی در خاموشی آتش‌سوزی اخیر گردنه اسدآباد
بهزاد شاهمرادی با بیان اینکه در آتش‌سوزی اخیر در گردنه اسدآباد ۲ هکتار از اراضی منابع طبیعی در آتش سوخت، گفت: در این زمینه ۷ نفر از بسیجیان و نیروهای سپاه و ۲۰ نفر نیروهای منابع طبیعی و ۴ تن از زندانیان رأی باز در خاموش کردن آتش همکاری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد شاهمرادی، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به اینکه در طی سال‌جاری تاکنون دو مورد حریق به صورت عمدی در گردنه اسدآباد رخ داده است، اظهار کرد: در هریک این آتش‌سوزی‌ها ۳۰ نقطه از گردنه آتش‌ گرفته و در یک محل نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر همدان,

وی با بیان اینکه درخت بادامی در آتش‌سوزی اخیر نسوخته است، گفت: بادام کاری در گردنه در دست بخش خصوصی است و در صورتی که حریق در آن منطقه انجام می‌شد، خسارتی اخذ می‌شد اما خوشبختانه درختان بادام نسوختند.

,

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه طی تماس‌هایی که با بسیج و سپاه، و اداره کل داشتم، برای خاموش کردن آتش نیرو اعزام کردند، افزود: در این زمینه ۷ نفر از افراد بسیج و سپاه، ۲۰ نفر از نیروهای اداره منابع طبیعی ، ۴ نفر نیروی رأی باز داریم که اینان حضور داشتند.

,

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آتش‌سوزی در منطقه ای از کوه‌های صعب العبور گردنه رخ داده، از آتش‌نشانی کمکی نگرفتیم و تماسی هم با آنها نداشتیم، افزود: البته در آتش‌سوزی دیگر در مناطق منابع طبیعی همکاری‌هایی با ما داشته اند اما در این حادثه تماسی با آنها برای کمک نگرفتیم.

,

شاهمرادی با بیان اینکه دو هکتار از اراضی منابع طبیعی گردنه دچار آتش سوزی شد، گفت: آتش‌سوزی در این منطقه از لحاظ تعداد و میزان آتش‌سوزی نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

,

وی با اشاره به مشکلات حوزه منابع طبیعی در زمینه آتش سوزی گفت: ما بیشتر مشکلات‌مان در این فصل در مزارع است که توسط خود کشاورزان انجام می‌شود، آنان با آتش زدن اراضی می‌خواهند که برای شخم زنی بهتر عمل کنند که با این عمل به دیگر مناطق هم آسیب می‌زنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه