اخبار داغ

عسکری:

بازگشایی سالن‌های ورزشی شهرستان باشت نیازمند مجوز ستاد ملی کرونا

بازگشایی سالن‌های ورزشی شهرستان باشت نیازمند مجوز ستاد ملی کرونا
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت با اشاره به روند پیشرفت پروژه‌های ورزشی این شهرستان گفت: بازگشایی سالن‌های ورزشی نیازمند مجوز ستاد ملی کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بی شک یکی از مهمترین زیر ساختها و پروژه ها در هر شهرستان پروژه های ورزشی است که  می تواند یک فضای شاد و نشاط آوری را در بین جوانان و حتی پیشکستوان دوست دار ورزش  ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در شهرستان باشت  در 2  سال اخیر تلاش های خوبی در جهت پیشرفت و ساخت سازها و پروژه های ورزشی صورت گرفته است که می توان به ساخت چمن های مصنوعی در روستاهای این شهرستان اشاره کرد.

,

در همین خصوص مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت درباره آخرین وضعیت پروژه های ورزشی  در این شهرستان در گفتگو با صبح زاگرس گفت:همه پروژه های ورزشی شامل چمن مصنوعی  روستاهای تلچگاه، چم بلبل، و چاه تلخ در حال احداث هستند وپیشرفت خوبی در این پروژه ها حاصل شده است.

, صبح زاگرس,

عسکری در ادامه افزود: کار احداث زمین چمن مصنوعی روستای بهره عنا در بخش بوستان نیز به پایان رسیده است و تنها برای تامین برق این پروژه نیاز مند تامین اعتبار هستیم و به محض تامین اعتبار برای این پروژه فعالیت های ورزشی در آن از سر گرفته می شود و در اختیار مردم این روستا قرار خواهد گرفت.

,

رئیس اداره ورزش و چوانان شهرستان باشت درباره آخرین وضعیت سالن های سر پوشیده ورزشی این شهرستان در ایام کرونا گفت:اماکن ورزشی سرپوشیده از اسفنده ماه سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا در باشت بسته است و هیچگونه فعالیتی ندارند.

,

عسکری اظهار داشت: برای بازگشایی سالن های ورزشهای رزمی نظیر تکواندو، جودو، کاراته و همچنین کشتی منتظر مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه