اخبار داغ

3 مازندرانی در جمع رتبه‌‌های برتر کنکور 99

3 مازندرانی در جمع رتبه‌‌های برتر کنکور 99
3 مازندرانی در جمع رتبه‌‌های برتر کنکور 99 قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کنکور ۹۹ در روزهای چهارشنبه ۲۹، پنج شنبه ۳۰، جمعه ۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور در سراسر کشور برگزار شد که اسامی برترین‌های کنکور بامداد امروز اعلام شد که در بین اسامی نام سه مازندرانی می‌درخشد.

 کسری ملیحی از ساری نفر ششم در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی

محمد مهدی قلی‌زاده از بابل نفر دهم در گروه آزمایشی علوم تجربی

علیرضا چلابیان از آمل نفر دوم در گروه آزمایشی علوم انسانی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,


*پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران

علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان مازندرانی در کنکور سراسری امسال که شامل ۳ رتبه تک رقمی است پیام تبریک صادر کرد.

,
, *پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران, *پیام مدیرکل آموزش وپرورش مازندران,
,
,
دستاورد بزرگ آموزش و پرورش مازندران در کنکور و کسب سه رتبه ممتاز در سه رشته علوم انسانی، ریاضی و علوم تجربی توسط سه تن از فرزندان عزیز ما موجب افتخار و سربلندی استان شد.

وی کسب رتبه دوم علوم انسانی توسط علیرضا چلابیان از آمل، کسب رتبه ششم رشته ریاضی توسط کسری ملیحی از ناحیه یک ساری و همچنین کسب رتبه دهم علوم تجربی توسط محمد مهدی قلی زاده از بابل را در گام نخست به این فرزندان ساعی و اولیای ایشان و سپس به همه همکاران  و معلمان عزیز به ویژه همکارانم در ادارات آموزش و پرورش این سه شهرستان تبریک گفت.

آموزش و پرورش استان استان مازندران به همت معلمان، آموزگاران و همکاران صف و ستاد همواره در بسیاری زمینه ها در رتبه های برتر درخشش داشته و امروز نیز در بخش کنکور، صاحب یکی از تاریخی ترین دستاوردها شد و کسب این رتبه در شرایط شیوع کرونا و در شرایطی که چند ماه مدارس و کلاس های حضوری تعطیل بود و آموزش در فاز مجازی دنبال می شد، افتخاری بزرگ و ماندگار است که خستگی و دلواپسی را از تن و جان همکاران و معلمان ارزشمند گرفت.
,
,
,
,
,

از بیش از یک‌میلیون و ۳۹۱ هزار داوطلب کنکوری در کشور ۵۰هزار و ۱۰۰ داوطلب مربوط به استان مازندران است.

 ۶۳.۵۰ درصد در رشته علوم تجربی، ۲۰.۲۱ درصد در رشته علوم انسانی، ۱۴.۲۸ درصد در رشته علوم ریاضی، ۰.۷۴ در رشته زبان خارجه و ۱.۲۱ درصد در رشته هنر در مازندران به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه