اخبار داغ

رتبه دوم کنکور انسانی:

رمز موفقیتم تلاش و توکل به خدا بود/از رتبه دومی غافلگیر شدم

رمز موفقیتم تلاش و توکل به خدا بود/از رتبه دومی غافلگیر شدم
علیرضا چلابیان گفت: مداومت در درس خواندن باید وجود داشته باشد، گاهی اوقات که خیلی خسته می شدم توکل بر خدا می کردم و ادامه می دادم، تلاش و جدیت در درس خواندن می تواند باعث موفقیت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا چلابیان رتبه دوم کنکور انسانی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: امید داشتم رتبه خوبی کسب کنم ولی رتبه دومی برایم غافلگیری بود و خیلی از این بابت که توانستم نتیجه تلاش هایم را بگیریم، خوشحال هستم.

وی با بیان اینکه درس خواندن را از تابستان با 6، 7 ساعت شروع کردم و در ماه آخر به 9 ساعت رسید، عنوان کرد: در مدرسه تیزهوشان بودم و در چند آزمون های آزمایشی شرکت کرد، اما کلاس های خاص و مشاوره و آموزشگاه خاصی شرکت نکردم.

رتبه تک رقمی کنکور انسانی سال 99 تصریح کرد: مداومت در درس خواندن باید وجود داشته باشد، گاهی اوقات که خیلی خسته می‌شدم توکل بر خدا می کردم و ادامه می دادم، تلاش و جدیت در درس خواندن می تواند باعث موفقیت شود.

وی از تمام کسانی که در راه موفقیتش همکاری کردند، تشکر کرد و افزود: از اساتید و معلمان ام که برایم زحمت زیادی کشیده اند و از خانواده ام که تمام تلاششان را برای بهتر شدن ام انجام دادند، تشکر می کنم.

پدر این نخبه آملی در ادامه گفت:روزی نبود که از درس خواندن دست بکشد، تلاش و مداومت در درس خواندن و تلاش هایش باعث شد موفق شود و امروز نتیجه پشتکار و پیگیری هایش را گرفت.

وی با تاکید اینکه روحیه مذهبی و توکل به خدا تاثیر زیادی در این پیروزی داشته است، خاطرنشان کرد: زمانی که خسته می شد به خدا توکل می کرد و یا به بیرون می رفتیم تا رفع خستگی شود و روحیه ای دوباره بگیرد.

چلابیان در خصوص فشار برخی خانواده ها برای درس خواندن فرزندان اظهار کرد: تلاش و استعداد هر فردی با فرد دیگر متفاوت است و نباید به فرزندان اجبار کرد که در زمینه خاصی حتما فعالیت کنند شاید در آن زمینه استعداد نداشته باشد و سرخورده خواهد شد.

وی ادامه داد: کسی در زمینه تحصیل، کسی در ورزش و فرد دیگری در هنر یا صنعت استعداد دارد، والدین باید شرایط خوبی برای فرزندان مهیا کنند تا خود انتخاب کنند، همیشه سعی کردم شرایط را برای درس خواندن و پرورش استعداد های فرزندانم مهیا کنم.

چلابیان تصریح کرد: خانمم خانه دار است و خودم فرهنگی هستم، از یک خانواده معمولی و مذهبی هستیم و یک فرزند دختر 8 ساله دیگر هم دارم، هزینه زیادی برای کلاس ها و یا سی دی آموزشی و مانند اینها استفاده نکرده ایم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه