اخبار داغ

استاندار همدان:

استان همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است

استان همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است
سعید شاهرخی با بیان اینکه استان همدان به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است گفت: پروژه‌های وزارت نیرو در استان همدان می‌درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعید شاهرخی، استاندار همدان در آیین افتتاح طرح‌های ابرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان با حضور وزیر نیرو اظهار کرد: در استان همدان چه در پروژه‌های ملی و چه استانی همدان را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شاهرخی با بیان اینکه پروژه‌های وزارت نیرو در بخش عمرانی در استان می‌درخشد افزود: افتتاح سه سد طی سال‌های اخیر و افتتاح سد نعمت‌آباد امروز اقدامات ارزشمندی است که هم در آب شرب و هم در تامین آب کشاورزی نیاز عمده ما تامین شود و شاهد توسعه بیشتر استان باشیم.

,

استاندار همدان بیان کرد: استان همدان به همت دولت و در حوزه وزارت نیرو بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های مهم در بخش آب و برق به بخش خصوصی واگذار کرده است.

,

وی با بیان اینکه نیروگاه شهید مفتح با قدرت کار را دنبال می‌کند و به عنوان نیروگاه برتر آمادگی خدمات رسانی دارد گفت: در بخش آب و فاضلاب ۳۱ شهر از و ۷۰۰ روستا متصل به آب شرب سالم هستند که قابل قدردانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه