اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و فاسدین خوش درخشیده است

قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و فاسدین خوش درخشیده است
حجت الاسلام سید کاظم موسوی, نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضاییه در مبارزه با مفاسد اقتصادی و فاسدین خوش درخشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: قوه محترم قضاییه در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی و فاسدین جامعه مخصوصا از زمان ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی خوش درخشیده است.

وی افزود: اگر قوه قضائیه نبود بسیاری از کارهای بر روی زمین مانده مشکلات عدیده ای را ایجاد می کرد در نتیجه بر آن هستیم قوه قضاییه در زمان های بحرانی و حساس ضمن پیشگیری هایی که در نظر گرفتند طرح هایی را هم به عنوان صدور حکم پیشه گرفتند.

حجت الاسلام موسوی گفت: به ویژه در ارتباط با افرادی که صادرات غیر نفتی انجام دادند و ارزهای کشور را در آن سوی مرز نگه داشتند و باید با آنها برخورد قانونی شود قوه قضاییه برخورد کرده و بیش از ۶ تا ۷ میلیارد دلار از این ارزها را به کشور برگردانده است.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: همچنین در رابطه با پرونده آقایان طبری و دانیال زاده احکام خوبی را صادر کرده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: به این معنا که قوه قضاییه با مفاسد جامعه برخورد می کند و به داد مظلومان می رسد و در جاهایی که مفسده و ناعدالتی وجود داشته و فراز و نشیب‌هایی در راه عدالت دیده شده خود را نشان می دهد، این جای بسی تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: قوه قضاییه با قدرت تمام در مقابل امثال این مفاسدی که در جامعه دیده می شود، ایستاده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: ما هم به عنوان مجلس انقلابی و ولایی برای اجرای منویات دستگاه قضا و پیشبرد اهداف آنها در خدمت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه