اخبار داغ

تاکید رییس فدراسیون برای استفاده از ظرفیت های قانونی به سود تنیس

10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد احداث می شود

10 زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد احداث می شود
احداث ١٠ زمین روباز تنیس در مشهد مقدس و نقاط مختلف ایران که آغاز شده، تحقق یکی از ظرفیت های قانونی برای توسعه زیرساخت های ورزشی ایران از جمله تنیس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در همان روزهای آغازین حضور در این فدراسیون در نامه ای به مدیران کل استانی به برخی از ظرفیت های قانونی در قالب موافقت های تملک دارای هایی ادارت کل ورزشی جوانان و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرده بود و خواستار حمایت و کمک به هیات های تنیس استانی برای برخوردار شدن آنها از زمین های تنیس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تعدادی از استان ها با همکاری هیات های تنیس  استانی و ادارات کل متبوع توانستند که برای در اختیار گرفتن زمین تنیس اقدامات موثری را انجام دهند که در این بین هیات تنیس استان خراسان رضوی در اقدامی جدید، مراحل احداث ١٠ زمین تنیس را آغاز کرده است.

,

محمدرضا تدین رییس هیات تنیس استان خراسان رضوی در خصوص آغاز عملیات احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد اظهار داشت: با حمایت عزیزی رییس فدراسیون قرار است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی زمین روباز تنیس در زمینی به مساحت ۱۵هزار متر مربع ساخته شود.

,

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشد، این پروژه بزرگ تا ۲۲بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: ما در کنار این ۱۰ زمین قرار است سنتر کورت با ظرفیت ۲۵۰۰ تماشاچی در زمینی به مساحت ۵هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان ساخته و به بهره‌برداری رسد که تاکنون یک میلیارد از این اعتبار صرف خرید آهن آلات شده است.

,

وی خاطرنشان کرد: سنتر کورت که قرار است ساخته شود می تواند میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری باشد و در واقع نخستین و بهترین زمین تنیس در شرق کشور خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه